Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Warszawa: Dostawa sprzętu biurowego oraz aparatu fotograficznego dla projektu MONIT, Postępowanie nr 10/09/MONIT/ŁJ/D
Numer ogłoszenia: 239817 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Transportu , ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234-73-11, faks 022 621-56-87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego oraz aparatu fotograficznego dla projektu MONIT, Postępowanie nr 10/09/MONIT/ŁJ/D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1. o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części I, Niszczarki szt. 1. o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części II, Telefaksu szt. 1. o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III, Aparatu fotograficznego szt. 1. o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części IV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.14.10 - Telefaksy 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1.; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w brzmieniu nadanym przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). Sposób oceny - na podstawie złożonych dokumentów: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, a w przypadku nie posiadania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, załączają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Formularz oferty. D) Załącznik Specyfikacji Technicznej/ Formularza Cenowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/zamview.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Biuro Funduszy Strukturalnych, pokój 125, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa od pn - pt w godz. 8:00 - 15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Biuro Funduszy Strukturalnych, pokój 125, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt kluczowy nr POIG.01.01.02-00-013/08 pt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności.- Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń do niszczenia i przechowywania dokumentów niejawnych i elektronicznych nośników informacji.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
- Dostawa sprzętu audiowizualnego
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.