Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Inowrocław: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 239811 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Uzupełniające roboty budowlane dotyczące zamówienia podstawowego na: Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (umowa nr DMP. 51/2011/R) obejmujące między innymi: - demontaż istniejącej stolarki wraz z wywozem i utylizacją, - demontaż parapetów wewnętrznych, - montaż stolarki okiennej, - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - obróbka murarska ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - malowanie ościeży wewnętrznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. I. - okna PCV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMAR Sławomir Markier, ul. ks. W. Kęsickiego 11, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10771,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11633,48
Oferta z najniższą ceną: 11633,48 / Oferta z najwyższą ceną: 11633,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Roboty uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu. Polegają na powtórzeniu robót z zamównienia podstawowego i nie przekraczają 20 % jego wartości.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Remont budynku gospodarczego na terenie obiektu socjalnego GDDKiA Oddziału Kraków w m. Muszyna
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





