eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe BrzeskoWybór przedsiebiorstwa zarządzającego zaopatrzeniem w wodę, odbiorem i oczyszczaniem ścieków oraz eksploatacją i utrzymaniem sieci i urządzeń wodno - kanalizacyjnych w Gminie Nowe Brzesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Nowe Brzesko: Wybór przedsiebiorstwa zarządzającego zaopatrzeniem w wodę, odbiorem i oczyszczaniem ścieków oraz eksploatacją i utrzymaniem sieci i urządzeń wodno - kanalizacyjnych w Gminie Nowe Brzesko
Numer ogłoszenia: 239807 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowe Brzesko , ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, tel. 012 385-21-43, fax 385-20-94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór przedsiebiorstwa zarządzającego zaopatrzeniem w wodę, odbiorem i oczyszczaniem ścieków oraz eksploatacją i utrzymaniem sieci i urządzeń wodno - kanalizacyjnych w Gminie Nowe Brzesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: eksploatacja ujęć wody, stacji uzdatniania wody, przepompowni, sieci wodociągowej, dostawa wody, odbiór ścieków, eksploatacja sieci kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków i utrzymanie sieci i urządzeń wodno - kanalizacyjnych w Gminie Nowe Brzesko. Właścicielem infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia jest Gmina Nowe Brzesko. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały system wodno - kanalizacyjny, wymienionych w załączniku nr 1. 2.Prowadzenie tej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno - ściekowej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 5). 3.Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy - według zasad w niej określonych. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1.Przejęcie obowiązków Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Nowym Brzesku, w zakres których wchodzą: - obsługa Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w Nowym Brzesku wraz ze stud-niami głębinowymi zlokalizowanymi w Hebdowie, zbiornikami wyrównawczymi w Hebdowie i Kucharach oraz siecią wodociągową na terenie całej Gminy Nowe Brze-sko, - obsługa oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej wybudowanej wg technologii OMS Klaranlagen w miejscowości Nowe Brzesko, - całodobowa i bezawaryjna dostawa wody dla/odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych, - usuwanie usterek bieżących i awarii oraz dbałość o dobry stan techniczny wszystkich urządzeń i obiektów, -odczyty liczników zużycia wody, a także kontrola gospodarstw domowych oraz podmiotów gospodarczych w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, - pobór należności za dostawę wody i odbiór ścieków zgodnie z ustaloną ceną, zatwierdzoną Uchwałą Rady Gminy Nowe Brzesko, - prowadzenia księgowości, dokumentacji finansowej, sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, - przygotowanie dokumentacji dot. pozwoleń wodno - prawnych, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami za korzystanie ze środowiska. 2.Odtwarzanie majątku trwałego wchodzącego w zakres niniejszego zamówienia, to znaczy jego odnowę zapobiegającą dekapitalizacji, przekraczającą standardową konserwację, w uzgodnieniu z właścicielem infrastruktury (Zamawiającym) i na jego koszt. Konserwacja i bieżące utrzymanie, a także bieżące naprawy i remonty należą do obowiązków Wykonawcy. 3.Przyjęcie do eksploatacji nowych odcinków sieci lub urządzeń wodno-kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu - w ramach rozbudowy istniejącej infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela. Wymagania szczególne i dodatkowe: 1.Wykonawca zobowiąże się do wnoszenia miesięcznych opłat eksploatacyjnych w wysokości stawki (ustalonej w drodze postępowania przetargowego) za każdy m3 wody surowej wydobytej ze studni głębinowych. 2.Wykonawca ponadto zobowiąże się do: a.zatrudniania w pierwszej kolejności pracowników likwidowanego Zakładu Budże-towego, b.prowadzenia ewidencji księgowej metodą podwójnego zapisu księgowego (tzw. pełnej księgowości) z uwzględnieniem szczegółowej ewidencji środków trwałych i szczegółowych tabel amortyzacyjnych, c.przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów, d.informowania Wójta Gminy o istotnych okolicznościach realizacji kontraktu, zwłaszcza w dziedzinie cen (kwartalne kalkulacje, oparte na rzetelnych podsta-wach i wynikające z zapisów księgowych), e.umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infra-struktury i przyjmowania ewentualnych wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku, f.zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych, g.współodpowiedzialności z Właścicielem wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą sieci wodno-kanalizacyjnej według zakresu określonego w umowie. Uwagi dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00 - Woda pitna 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 90.11.30.00 - 90.11.30.00 90.11.40.00 - 90.11.40.00 90.11.41.00 - 90.11.41.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 2 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizowali lub realizują co najmniej jedno przedsięwzięcie o podobnym charakterze - poświadczone referencjami. 3) Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posia-dającymi kwalifikacje i doświadczenie w zakresie sprawowania funkcji kierownika systemu (zakładu) wodno-kanalizacyjnego. 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na uzyskanie zamówienia (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych przedsięwzięć o podobnym charakterze w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedsięwzięciu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że przedsięwzięcia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 2 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. 5.Polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dodatkowe - od oferentów oczekuje się (nieobowiązkowo): - prezentacji firmy z charakterystyką doświadczeń, - ostatniego audytu firmy lub oświadczenia o jego braku, - referencji, - przykładów eksploatowanych podobnych przedsięwzięć, - informacji o uczestnictwie w samorządach (izbach) gospodarczych, - informacji o wyróżnieniach w biznesie, na targach, posiadanych patentach, itp. - informacji o doświadczeniu menadżerskim właścicieli lub członków zarządu, - innych dokumentów obrazujących profesjonalizm przedsiębiorcy, na przykład planu marketingowego na bieżący rok..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji jakości infrastruktury po zakończeniu umowy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, Referat imwestycji pok. nr 16, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Nowym Brzesku, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.