eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Remont pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Iławie - dostosowanie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Postępowanie znak PM4.341-2/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Iława: Remont pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Iławie - dostosowanie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Postępowanie znak PM4.341-2/2010
Numer ogłoszenia: 239748 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187721 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 4 im. "Chatka Przyjaciół Kubusia Puchatka", ul. Dąbrowskiego 17B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 648 36 01, faks 89 648 36 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Przedszkole Miejskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Iławie - dostosowanie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Postępowanie znak PM4.341-2/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego Nr4 w Iławie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Roboty obejmują poszerzenie wskazanych otworów drzwiowych i przejść komunikacyjnych, wymianę stolarki drzwiowej wg wymagań p.poż, zamknięcie i wykonanie oddymiania z napowietrzeniem klatek schodowych, jak również remont wskazanych pomieszczeń zaplecza socjalnego oraz zaplecza kuchni. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Piwnica - wymiana pozostałej stolarki drzwiowej z wykonaniem podkuć w murze, osadzenie nadproży stalowych we wskazanych miejscach b) Parter - wymiana pozostałej stolarki drzwiowej(poza klatką KL 1), wymiana hydrantu Piętro - wymiana pozostałej stolarki drzwiowej, wymiana hydrantu c) Parter - zamknięcie klatki schodowej KL1 ścianką ogniową przeszkloną o odporności ogniowej EI60, z drzwiami dwuskrzydłowymi EI 30 z samozamykaczem , wymiana drzwi z sal na klatkę KL1 na drzwi o odporności ogniowej EI30 z samozamykaczami Piętro - montaż klap dymowych z automatyką ( system oddymiania i napowietrzania)na klatkach schodowych KL1 (klapa w oknie ) i KL2 (klapa w dachu) d) Parter - remont szatni i umywalni personelu Piętro - remont obieralni i pomieszczenia gospodarczego przy obieralni e) Budowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego: - budowa centrali wewnętrznej - instalacja oświetlenia awaryjnego i oświetleniowego 3. Prace, o których mowa w § IV ust. 2 lit. c),d) muszą być wykonane w terminie do 25.08.2010 r. Pozostałe prace dotyczące zakresu wymienionego w § IV ust. 2 lit. a) ,b), e) mogą być wykonywane sukcesywnie do 25.08.2010 r. (w okresie od 26.08.2010 r. do 14.07.2011 r. nie można wykonywać robót objętych przedmiotem zamówienia). Pozostałe prace niewykonane w/w terminie realizowane będą w okresie od 15.07.2011 r. do 20.08.2011 r. 4. Zleceniodawca zastrzega, że w roku 2010 zostaną sfinansowane prace do wysokości brutto: 120.000,00 zł (słownie sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), pozostała kwota za wykonane prace zostanie opłacona w roku 2011. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45453000-7, 45111100-9, 45111220-6, 45332400-7, 45421000-4, 45223210-1, 45262310-7, 45223500-1, 45262311-4, 45320000-6, 45432100-5, 45421141-4, 45442100-8, 45410000-4, 45432210-9, 45311000-0. 7. Zamawiający wymaga oby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Security Technologies - Impel Tech Solutions, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118,53-111 Wrocław, 53-111 Wrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215737,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.