eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Kamienna Góra: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 23968 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: a) przeprowadzenie scalenia do pięciu (5) działek wraz ze zmianą użytku, b) przeprowadzenie scalenia powyżej 5 działek (za każdą następną) wraz ze zmianą użytku, c) przeprowadzenie zmiany użytku. Wykonawca w celu wykonania zlecenia dotyczącego scalenia działek oraz przeprowadzenia zmiany użytku powinien obejmować następujące czynności: - zgłoszenie pracy geodezyjnej w ośrodku dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, - sporządzenie operatu geodezyjnego wraz z wykazem zmian gruntowych, - przekazanie operatu z dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, - przekazanie Zamawiającemu wyciągu ze zmian gruntowych wraz z kopią mapy ewidencyjnej potwierdzonej przez ośrodek dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części III SIWZ. Poszczególne prace wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał poszczególne prace w następujących terminach: - scalenie działek w terminie do 5 tygodni od dnia otrzymania zlecenia, - zmiana użytku w terminie do 5 tygodni od dnia otrzymania zlecenia. Wyżej określone terminy mogą być niedotrzymane tylko i wyłącznie po wykazaniu przez Wykonawcę, że ich dotrzymanie staje się niemożliwe z przyczyn zależnych od organów administracji państwowej i samorządowej oraz sądów. Zlecenia wystawiane będą nieregularnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane w Formularzu oferty ilości zleceń oszacowane zostały w oparciu o wiedzę Zamawiającego. Podane ilości służą ustaleniu ceny oferty i przyjęciu wstępnej szacunkowej wartości umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują osobą/osobami posiadającą(-ymi) uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne - Rozdział 8 (Dz. U. z 2005 Nr 240, poz. 2027 ze zmianami); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat (pok. 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.03.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.