eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Zakup i dostawa autobusu na potrzeby ZAZ w Czarnem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Czarne: Zakup i dostawa autobusu na potrzeby ZAZ w Czarnem.
Numer ogłoszenia: 239679 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej w Czarnem , ul. Zamkowa 17, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 0-59 834 34 61, fax. 0-59 834 25 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu na potrzeby ZAZ w Czarnem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa autobusu z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń, w ilości 1 sztuka. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach dofinansowania ze środków PEFRON, program Pegaz 2003. Wymagane parametry techniczne pojazdu: 1. Pojemność autobusu min. 19 miejsc siedzących plus kierowca, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim 2. Homologacja fabryczna 3. Wysokość wewnętrzna min. 1950 mm 4. Szyby boczne podwójne przyciemniane 5. Ściany i dach izolowane cieplnie, gwarantujące nie przedostawanie się wody i pyłów 6. Poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów wysoce odpornych na korozję 7. Kolor nadwozia do ustalenia spośród zaproponowanych 8. Klimatyzacja z centralnym rozprowadzeniem i klimatyzatorem, o mocy min. 8 kW 9. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową na całej długości samochodu, łatwą do sprzątania 10. Fotel kierowcy tapicerowany, z poduszką pneumatyczną 11. Siedzenia dla pasażerów: uchylane, miękkie, tapicerowane, z pasami trzypunktowymi na miejscach eksponowanych 12. Drzwi, przednie pasażerskie elektryczne, sterowane z miejsca pracy kierowcy, mechaniczne, w ścianie tylnej dwuskrzydłowe 13. Silnik: zapłon samoczynny, o mocy min. 140 KM, spełniający normę euro 4 14. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, poduszka powietrzna kierowcy 15. Układ hamulcowy: hydrauliczny, system ABS, EBD, ABD, ASR oraz retarder 16. Ogrzewanie niezależne, wodne z konwektorami na część pasażerską 17. Oznakowanie pojazdu 2 odblaskowymi tablicami z przodu i z tyłu z symbolem wózka inwalidzkiego 18. Wyposażenie dodatkowe: koło zapasowe pełne, dwie gaśnice, kompletny zestaw do załadunku i zabezpieczenia 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, komplet pasów do mocowania wózków osób niepełnosprawnych, szyny najazdowe, wewnętrzna półka bagażowa. 19. Tachograf cyfrowy 20. Radio z nagłośnieniem w przestrzeni pasażerskiej 21. Zegar elektroniczny 22. Centralny zamek oraz autoalarm 23. Samochód nie może być pojazdem prototypowym, serią próbną oraz produkcją jednostkową. 24. Wykonawca zapewni okres gwarancji przez minimum 12 miesięcy na cały autobus..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofert. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Opis proponowanego pojazdu - załącznik nr 3 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień ... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): a) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w dziale VI ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, pokój 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.