eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówModernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Bloku A i C SPZOZ w Łukowie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Łuków: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Bloku A i C SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 239672 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie , ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Bloku A i C SPZOZ w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Bloku A i C SPZOZ w Łukowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 34 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające skalą trudności rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 1000000 zł w tym dwie budowy w obiektach służby zdrowia, b) dysponują wykwalifikowaną kadrą niezbędną do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia tj. osoba wyznaczona do kierowania budową musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiadać co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami zaś osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i przedstawią dokumenty potwierdzające tą sytuację, a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiążą się, że na czas wykonania zamówienia ubezpieczą się od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą, b) posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na poziomie 1000000 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy, c) wykażą wysokość obrotów na poziomie 1000000 zł rocznie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.); 5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6. zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 %, 7. wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie z wzorem umowy. Zamawiajacy oceni spełnianie ww. warunków przez Wykonawcę na podstawie anzlizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) wskazanie części zamówienia która zostanie powierzona podwykonawcom wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót; 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4);Do wykazu należy dołączyć: - kopie uprawnień na poszczególne branże potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9) wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających skalą trudności rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 1000000 zł w tym dwie budowy w obiektach służby zdrowia, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 10) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 1000000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy; 11) wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należności ogółem (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6), potwierdzonych bilansem i rachunkiem zysków i strat w przypadku wykonawców zobowiązanych do sporządzania bilansu; potwierdzający wysokość obrotów na poziomie 1000000 zł rocznie; 12) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie się wykonawcy, że na czas wykonania zamówienia ubezpieczy od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą; 13) potwierdzenie wniesienia wadium; 14) zobowiązanie do wpłacenia/wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie Sekcja zamówień publicznych, pok. nr 03 ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja zamówień publicznych, pok. nr 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.