eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu biurowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Katowice: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 239529 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286336 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z instalacją sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy. 1. Parametry techniczne/funkcjonalne przedmiotu zamówienia oferowane przez Wykonawcę Zamawiającemu muszą być takie same lub lepsze niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 oraz ul. Reymonta 24 w Katowicach /odpowiednio do zakresu/. 3. Wykonawca wniesie urządzenie na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi urządzenie we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie /czas trwania do 1 godziny/ z obsługi dostarczonego sprzętu dla osób wskazanych przez Zamawiającego /4 osoby/, w miejscu zainstalowania i uruchomienia sprzętu /dla każdego zakresu odrębnie/. 5. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca wraz z dostawą odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne /a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia/. Wszystkie ww. dokumenty winny być w języku polskim. 7. Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń oraz szkolenie pracowników zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym /zwanym dalej protokołem/. Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. Podpisany /bez zastrzeżeń/ przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę /dla każdego zakresu odrębnie/. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: dla zakresów I, IV: 24 miesiące na urządzenie oraz 60 miesięcy na noże tnące; dla zakresu II: 24 miesiące na urządzenie oraz 240 miesięcy na noże tnące; dla zakresu III: 36 miesięcy lub limit 300 tys. kopii A4; dla zakresu VI: 36 miesięcy lub limit 500 tys. kopii A4; dla zakresów V, VII, VIII: 24 miesiące. 9. Ogólne warunki dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ/załączniku nr 1 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: -w ramach projektu systemowego DoktoRIS;-w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; -w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; -w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; -Europejski Fundusz Społeczny; -w ramach projektu systemowego Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Niszczarki dokumentów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4456,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3851,87

  • Oferta z najniższą ceną: 3851,87 / Oferta z najwyższą ceną: 8917,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Niszczarki dokumentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS Jerzy Rożen, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9442,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5658,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14850,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9325,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7563,27

  • Oferta z najniższą ceną: 7563,27 / Oferta z najwyższą ceną: 12238,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Faks

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 873,30

  • Oferta z najniższą ceną: 873,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne - monochromatyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20989,95

  • Oferta z najniższą ceną: 12650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22299,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10207,77

  • Oferta z najniższą ceną: 7100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18898,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XEMAR Mariusz Czopik, ul. Grunwaldzka 99, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6868,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5633,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5633,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11868,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.