eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyskizakup aparatów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23949

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ostrowiec Świętokrzyski: zakup aparatów medycznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Anna Lewandowska, ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2478000 w. 115, fax 041 2478050, e-mail: zamowienia@szpital-ostrowiec.ath.cx. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz.ostrowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup aparatów medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szymanowskiego 11, Ostrowiec Świętokrzyski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów medycznych na wyposażenie Oddziałów i pracowni szpitalnych wg wymogów określonych w Załączniku Nr 1 do siwz: 1) autorefraktokeratometr 2) aparat do znieczuleń 3) respirator z kompresorem 4) analizator równowagi kwasowo-zasadowej 5) system napędów elektrycznych, bateryjnych - 1 zestaw 6) oprzyrządowanie do noża harmonicznego-ultradźwiękowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: dokumenty dopuszczające aparaturę do obrotu w postaci: świadectwo dopuszczenia do obrotu (świadectwa rejestracji) - o ile zachowują swą ważność, bądź deklarację zgodności CE, bądź wpisy (ewentualnie zgłoszenia) do rejestru wyrobów medycznych; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 6 części 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określona w art. 22 ust. 1 pkty 1-4 ustawy pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń (zgodnie z Rozdz. III i IV ) metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zam. pub. (załącznik do siwz); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatku w Urzędzie Skarbowym oraz z odprowadzaniem składek na Ubezpieczenie Społeczne (formularz oferty); 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: pobranie lub przelew 7 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Świetlica, I piętro, blok A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: autorefraktokeratometr. 1) Krótki opis: załącznik nr 1 do siwz - zadanie 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: aparat do znieczuleń. 1) Krótki opis: aparat do znieczulania ogólnego z monitorem funkcji życiowych - załącznik nr 1 do siwz - zadanie nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: respirator z kompresorem. 1) Krótki opis: respirator klasy standard przeznaczony do wentylacji dzieci i dorosłych załącznik nr 1 do siwz - zadanie nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: analizator równowagi kwasowo zasadowej. 1) Krótki opis: analizator równowagi kwasowo zasadowej (z elementami gospodarki wodno-elektrolitowej i parametrów krytycznych) oraz zakup niezbędnych odczynników i materiałów eksploatacyjnych w okresie 3 lat - załącznik nr 1 do siwz - zadanie nr 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: system napędów elektrycznych, bateryjnych. 1) Krótki opis: system napędów elektrycznych, bateryjnych - załącznik nr 1 do siwz - zadanie 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 zestaw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: oprzyrządowanie do noża harmonicznego-ultradźwiękowego. 1) Krótki opis: załącznik nr 1 do siwz - zadanie nr 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: instrumenty do zabiegów klasycznych, instrumenty do zabiegów laparoskopowych, produkty różne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.