To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Zamość: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją wykonania 2 sal gimnastycznych z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu przy ul. B. Prusa 10 wraz z przepompownią wód opadowych z rurociągiem tłocznym z terenu Szkoły i Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu przy ul. Kalinowej 5a
Numer ogłoszenia: 239475 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220603 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją wykonania 2 sal gimnastycznych z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu przy ul. B. Prusa 10 wraz z przepompownią wód opadowych z rurociągiem tłocznym z terenu Szkoły i Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu przy ul. Kalinowej 5a.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją wykonania 2 sal gimnastycznych : Zadanie nr 1: Budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu przy ul. B. Prusa 10 wraz z przepompownią wód opadowych z rurociągiem tłocznym z terenu Szkoły w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu Zadanie Nr 2: Budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu przy ul. Kalinowej 5a w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu przy ul. B. Prusa 10 wraz z przepompownią wód opadowych z rurociągiem z terenu Szkoły przewiduje realizację: -Wykonanie budynku Sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym o wymiarach 45,54m, szerokość 25,10m, wysokość 12,0m o dachu łukowym z paneli ABM, nad częścią socjalną dach płaski jednospadowy z paneli ABM. Wymiary części socjalnej: 24,72m x 15,33m, wysokość: 4,65m. Obiekt posadowiony na palach systemu CFA. -Wykonanie łącznika pomiędzy istniejącą szkołą a salą. -Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, parkingu i drogi pożarowej. -Sala gimnastyczna budynek halowy o dachu z łukowych paneli ABM HARDR wspartych na żelbetowym wieńcu i słupach, część socjalna z szatniami, umywalniami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych. -Łącznik wykonany jako murowany na ławach żelbetowych z przykryciem z prostych paneli systemu ABM. Ściany części socjalnej i łącznika z bloczków HOTBOLK. Ściany działowe z bloczków gazobetonowych. W pomieszczeniach sanitarnych ścianki działowe systemu np. HPL. -Wykonanie posadzki w sali gimnastycznej zgodnie z systemem ARIM SPORT lub równoważnej w hali sportowej, w pozostałych pomieszczenia typu gres. -Stolarka okienna z PCV 2 - szybowa ze szkłem bezpiecznym dla obiektów użyteczności publicznej oraz poliwęglanowa dla dachu sali sportowej. Wszystkie okna otwieralno - uchylne, z poziomu posadzki -Stolarka drzwiowa z ościeżnicami regulowanymi na ciągach komunikacyjnych aluminiowa z samozamykaczami. -Wykonanie instalacji wod - kan z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. -Wykonanie kompletnej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i sterowaniem. -Rozbiórkę istniejącego szamba. -Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do kotłowni. -Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 240kW z połączeniem do przyłącza gazu, montaż skrzynki gazowej dla układu redukcyjno - pomiarowego, -Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, zbiornika retencyjnego systemu AZURA lub równoważnego, przepompowni wód opadowych z zasilaniem elektrycznym. -Wykonanie przewodu tłocznego z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. -Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, sterowania wentylacją, awaryjne zasilanie, zasilanie tablicy wyników, instalacja zasilania kotłowni i sterowni, oświetlenie zewnętrzne sali i terenu na słupach o wysokości 4 m, instalacja nagłaśniająca, instalacja telefoniczna, odgromowa. -Odtworzenie terenu i dróg do stanu pierwotnego. -Wykonanie wszystkich prób i odbiorów wynikających z przepisów i ze specyfikacji zamówienia niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie całości obiektu. -Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej. Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu przy ul. Kalinowej 5a przewiduje: -Rozbiórkę budynku socjalno szatniowego. -Wykonanie budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym o wymiarach 45,54m, szerokość 25,10m, wysokość 12,0m o dachu łukowym z paneli ABM, nad częścią socjalną dach płaski jednospadowy z paneli ABM. Wymiary części socjalnej: 24,72m x 15,33m, wysokość: 4,65m. Obiekt posadowiony na palach systemu CFA. -Wykonanie łącznika pomiędzy istniejącą szkołą a salą. -Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, parkingu i drogi pożarowej. -Sala gimnastyczna budynek halowy o dachu z łukowych paneli ABM HARDR wspartych na żelbetowym wieńcu i słupach, część socjalna z szatniami, umywalniami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych. -Łącznik wykonany jako murowany na ławach żelbetowych z przykryciem z prostych paneli w systemie ABM. Ściany części socjalnej i łącznika z bloczków HOTBOLK. Ściany działowe z bloczków gazobetonowych. W pomieszczeniach sanitarnych ścianki działowe systemu np. HPL. -Wykonanie posadzki w sali gimnastycznej zgodnie z systemem ARIM SPORT lub równoważnej, w pozostałych pomieszczenia typu gres. -Stolarka okienna z PCV 2 - szybowa ze szkłem bezpiecznym dla obiektów użyteczności publicznej oraz poliwęglanowa dla sali sportowej. Wszystkie okna otwierano - uchylne, otwierane z poziomu posadzki. -Stolarka drzwiowa z ościeżnicami regulowanymi na ciągach komunikacyjnych aluminiowa z samozamykaczami. -Wykonanie instalacji wod - kan z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. -Wykonanie kompletnej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i sterowaniem. -Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do węzła wymiennikowego, który zostanie wykonany przez DALKIA Sp. z o.o. Zamość wykonawczym w zakresie: a) instalacja c.o. szatni z podłączeniem do węzła wymiennikowego, który wykonany zostanie przez DALKIA Sp. z o.o. Zamość -Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej. -Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, sterowania wentylacją, awaryjne zasilanie, zasilanie tablicy wyników, instalacja zasilania kotłowni i sterowni, oświetlenie zewnętrzne sali i terenu na słupach o wysokości 4 m, instalacja nagłaśniająca, instalacja telefoniczna, odgromowa. -Odtworzenie terenu i dróg do stanu pierwotnego. -Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej gimnastycznej -Wykonanie wszystkich prób i odbiorów wynikających z przepisów i ze specyfikacji zamówienia niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie całego obiektu. 2. Zakres pracy Menadżera Projektu obejmuje: 1)sprawdzenie i aktualizację dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, sporządzonej zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133, ze zmianami) oraz aktualizację kosztorysów inwestorskich, 2) kierowanie i koordynację realizacji kontraktu w przedmiocie wykonania robót budowlanych, zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, Do obowiązków Menadżera Projektu należy w tym zakresie w szczególności: sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań Wykonawcy; 3) opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy Inwestycji (w tym w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy) oraz weryfikacja i modyfikacja dokumentacji projektowej, posiadanej już przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy Inwestycji, a także jej ewentualne modyfikacje i opracowanie uzupełnień dokumentacji, sporządzenie wyjaśnień i korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia; 4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w charakterze członka przy wyborze wykonawcy Inwestycji oraz złożenie oświadczeń, o których mowa w art. 17 ust. 2 Pzp; e) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą lub skargi do Sądu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym; 5) dostarczenie wykonawcom dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji zgodnie z przepisami prawa, złożonymi ofertami i podpisanymi z wykonawcami umów; na dokumentację tę składać się będą: -dokumentacja budowlana robót (projekty budowlano - wykonawcze), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), -wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego (uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Menadżer Projektu zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji i pokryć koszty tych usług (w tym wykonania, praw autorskich, wizyt projektanta na budowie, uzgodnień, itp.), 6) zapewnienie codziennego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; Menadżer Projektu zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie; Menadżer Projektu ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; 7)wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowanego zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa Budowlanego), - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego), - Inwestora Zastępczego (art. 18 Prawa Budowlanego). 8) rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, itp.; 9) wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; 10) przedstawianie opinii Zamawiającemu, aprobata i analiza dokumentów zawierających wnioski wykonawcy robót dla wykonawcy robót, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, w tym w zakresie wydłużenia czasu trwania umowy o wykonanie robót budowlanych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego i wprowadzaniu ich przez Zamawiającego do umowy zgodnie z art. 144 Pzp; 11) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego; 12) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 13) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz wątpliwości w zakresie zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych i umożliwiających podejmowanie stosownych działań zaradczych; 14) przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego; 15)przygotowanie, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku niezbędnego do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektów, które zostaną wybudowane lub przebudowane w wyniku realizacji Projektu; 16) obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Menadżer Projektu zobowiązany będzie do: prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Miasta Zamość) przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Menadżer Projektu zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Menadżer projektu zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; 17) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Miasta Zamość wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego, 18) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 3. Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi, a także w branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Menadżer Projektu jest zobowiązany do informowania Miasta Zamość o wszelkich propozycjach zmian projektu. 4. Niezależnie od zakresu określonego w pkt 3.1-3.3. zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych. Ma na celu spowodowanie aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z: 1) Projektami budowlano - wykonawczymi zadań 2) Warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę nr: -Decyzja nr 468/2009 z dnia 24.11.2009r -Decyzja Nr 473/2009 z dnia 25.11.2009r. 3) Wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający dostarczy Menadżerowi Projektu dokumentację techniczną (projekty budowlano-wykonawcze wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę, i dziennikami budowy). 6. Szacunkowa wartość zamówienia /zadania/, nad którym będzie sprawował nadzór Menedżer Projektu wynosi ogółem: 11.300.357,78 zł netto /(słownie: jedenaście milionów trzysta tysięcy trzysta pięćdziesiąt siedem złotych 78/100), w tym: Zadanie Nr 1: sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 8 i Gimnazjum Nr 5 w Zamościu przy ul. B. Prusa 10: 5.655.636,20 zł netto (słownie: pięć milionów sześćset pięćdziesiąt pięć tysięcy sześćset trzydzieści sześć złotych 20/100); Zadanie Nr 2: sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Szkole Podstawowej Nr 9 i Gimnazjum Nr 6 w Zamościu przy ul. Kalinowej 5a: 5.644.721,58 zł netto (słownie: pięć milionów sześćset czterdzieści cztery tysiące siedemset dwadzieścia jeden złotych 58/100)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MBJ CORPORATION Spółka z o.o., ul.Leonidasa 72 lok. 2, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 395512,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 378200,00
Oferta z najniższą ceną: 378200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 378200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





