Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Opole Lubelskie: ubezpieczenia oc i mienia
Numer ogłoszenia: 239458 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim, ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8272278, fax 081 8272278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzozol.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenia oc i mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzonej działalności 2. ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów - all risks 3. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. 4. Ubezpieczenie elektroniki od szkód materialnych. 5. Ubezpieczenie Auto-casco pojazdów mechanicznych. 6. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. 7. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechaniczny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - warunek ten zostanie spełniony jeżeli: wykonawca posiada pokrycie marginesu wypłacalności, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.Nr 124 poz.1151 z późn.zmian) oraz na podstawie rozporzadzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (dz.U.Nr 211,poz.2060) na dzień 30 października 2007r. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt VII dokumentów i oświadczeń, wg Formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiajacy wykluczy z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawców zgodnie z art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Każdy z wykonawców musi spełniać warunek o którym mowa w pkt.1 ppkt 1 ppkt 3 i ppkt 4, warunek o którym mowa w ust.1 pkt 2 wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5. W sytuacji, o której mowa w pkt.4 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2/oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, określonych w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 3/oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4/wykazu części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, 5/pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6/oświadczenie o wysokości pokrycia marginesu wypłacalności na dzień 30 października 2007r. 2.Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Zamawiajacy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4 Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie: 1/podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2/wymagane oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 1, ppkt 3 ppkt 4 i ppkt 6 powinny być złożone przez każdy podmiot. 3/ oświadczenie o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 może być złożone przez wszystkie podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozol.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie ul.Przemysłowa 4a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 24-300 Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Ubezpieczenia mienia Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- "Budowa świetlicy wiejskiej w Leoninie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Stadionu Itaka Arena w Opolu
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Łukowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU W OKRESIE OD 01.01.2026 R. - 31.12.2026 R.
- Ubezpieczenie Katowickiego Centrum Onkologii
- Usługa ubezpieczenia grupowego na życie dla pracowników oraz członków rodzin Gminy Władysławowo wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





