eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi informatycznej



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23944

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi informatycznej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Lotnictwa Cywilnego, do kontaktów: Dariusz Binkowski, Zygmunt Cal, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5207254, fax +48 22 5207254, e-mail: it_ulc@ulc.gov.pl, www.ulc.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie usługi informatycznej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie A - dostawa sprzętu komputerowego (serwery, rozbudowa macierzy dyskowej, komputery przenośne, komputery stacjonarne, drukarki departamentowe, system back,owy z oprogramowaniem, skanery z podajnikiem, terminale, akcesoria komputerowe), dostawa oprogramowania serwerów i oprogramowania do obsługi sesji terminalowych wraz z licencjami oraz oprogramowania standardowego. Zadanie B - usługa wykonania projektu systemu i oprogramowania, dostawa, instalacja i kompleksowe wdrożenie Informatycznego Systemu Statystyk Przewozowych SSP Urzędu Lotnictwa Cywilnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59. Kod NUTS: PL 127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość bez VAT: 243 214,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 120;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie A - kwota 20 000,00 PLN Zadanie B - kwota 5 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu winni: spełniać warunki wynikające z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 roku., nr 19, poz. 177 z późn. zm.); nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy; spełniać wymogi określone w siwz. b. wymagane jest złożenie przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 rniesiące przed upływem terrninu składania ofert; 6) Jezeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8) oświadczenia zgodnego z art. 22, ust. 1. Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane jest złożenie przez wykonawcę dokumentu: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 1/2 ceny złożonej oferty w każdym zadaniu, liczoną oddzielnie dla każdego zadania. Środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny złożonej oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: WYMAGANE JEST ZŁOŻENIE PRZEZ WYKONAWCĘ NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW, 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te lub usługi zostary wykonane należycie Zadanie A: potwierdzenie wykonanej w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej dostawy podobnej o podobnej wielkości lub większej, niż przedmiot niniejszego postępowania w tym zadaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jako podobną dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: Zadanie A- dostawy sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, terminali, akcesoriów, oprogramowania standardowego, licencji; Zadanie B: potwierdzenie wykonanej w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu, oprogramowania, dostawy, instalacji i wdrożenia informatycznego systemu statystycznego o wartości co najmniej 80 000 PLN netto, przez wykonanie wdrożenia należy rozumieć wykonane prace zakończone protokołem odbioru. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ULC-BAB-SZN-278/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Godzina: 12:30. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 12:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 13:00, Warszawa, ul.Żelazna 59 sala konferencyjna 2p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.21.30.00, 30.21.31.00, 30.21.61.10, 30.23.12.30, 30.26.20.00, 30.24.10.00, 30.24.82.00, 30.21.70.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie A Zadanie A - dostawa sprzętu komputerowego (serwery, rozbudowa macierzy dyskowej, komputery przenośne, komputery stacjonarne, drukarki departamentowe, system back,owy z oprogramowaniem, skanery z podajnikiem, terminale, akcesoria komputerowe), dostawa oprogramowania serwerów i oprogramowania do obsługi sesji terminalowych wraz z licencjami oraz oprogramowania standardowego. 3) Zakres lub wartość: Szacunkow koszt bez VAT: 196 372,00 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Okres w dniach: 45 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.12.00, 72.26.60.00, 72.26.20.00, 72.26.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie B Zadanie B - usługa wykonania projektu systemu i oprogramowania, dostawa, instalacja i kompleksowe wdrożenie Informatycznego Systemu Statystyk Przewozowych SSP Urzędu Lotnictwa Cywilnego. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: 46 842,00 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Okres w dniach: 120

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.