Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Gorzów Wielkopolski: BUDOWA CIĄGU PIESZO - ROWEROWEGO PRZY UL. ŻWIROWEJ DO GRANIC MIASTA.
Numer ogłoszenia: 239435 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax. 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CIĄGU PIESZO - ROWEROWEGO PRZY UL. ŻWIROWEJ DO GRANIC MIASTA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Żwirowej do granic miasta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -budowę ciągu pieszo - rowerowego, -budowę ciągu pieszego (chodnika), -budowę zatoki autobusowej, -przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia (np. słupów teletechnicznych i oświetleniowych), -przebudowę/remont istniejących zjazdów na drogi boczne i do posesji. Wartość przedmiotu zamówienia wraz z robotami uzupełniającymi wynosi: 306061,59Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy oraz: a) posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł. bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszej niż 50 000,00 zł., na dowód czego przedstawią stosowną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik Budowy - branża drogowa (1 osoba) z uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy; Kierownik Robót Elektrycznych (1 osoba) z uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót elektrycznych. c)wykazli, że w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończyli z należytą starannością realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 500 m2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą:spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pod rygorem nieważności oferta musi zawierać: 1.Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2.Wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych. 3.Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 4.Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz Nr 2). 5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1 SIWZ): a)Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) oświadczenie na jednym egzemplarzu podpisują wszyscy Wykonawcy lub w imieniu każdego z Wykonawców (w nagłówku oświadczenia należy wskazać nazwy wszystkich firm) pełnomocnik wyznaczony na podstawie art. 23 ustawy Pzp. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia c)Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia 6.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a)Sytuacja ekonomiczna i finansowa. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z rozdz.6, p. 6.2.1.SIWZ), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)Potencjał kadrowy. - Wykaz Kluczowego Personelu, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z rozdz.6, p. 6.2.2.SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wypełniony Formularz Nr 4). Do Wykazu należy załączyć: kopie wymaganych uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wypisy z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). c)Doświadczenie zawodowe. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wypełniony Formularz Nr 5). Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w rozdz. 6, p.6.2.3. SIWZ - Do Wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a)Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. b)Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp. Koszt wydrukowanej dokumentacji wynosi: 220,0 zł Sposób płatności: przelew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z zabezpieczeniem infrastruktury w sytuacji kryzysowej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica - etap II
- Zaprojektowanie i budowa infrastruktury retencjonowania i zatrzymania wody w Kazimierzy Wielkiej w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy W.
- Remont ulicy Lipowe II etap w Otmuchowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





