eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach III postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Gliwice: Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach III postępowanie
Numer ogłoszenia: 239412 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199724 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, faks 032 2307366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach III postępowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, obowiązkowa ochrona fizyczna osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm., zgodnie z planem ochrony. W ramach całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia 24 godziny na dobę w dni powszednie, soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, lub innymi zagrożeniami obiektów Muzeum w Gliwicach, tj a) obiektu Willa Caro zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 8a b) obiektu Zamek Piastowski zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Pod Murami 2 c) obiektu magazynowego zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 34 oraz mienia w nich się znajdującego jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających, a w szczególności wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego dozorowania ochranianych obiektów i utrzymania posterunków stałych oraz wykonywania okresowych patroli obchodów poszczególnych obiektów. 2. Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania obowiązków, podlegać będą operacyjnie ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi. Ze strony Zamawiającego kontrolę mogą przeprowadzać Dyrekcja Muzeum oraz osoby pisemnie upoważnione przez Dyrektora Muzeum. Wnioski i uwagi z przeprowadzonej kontroli kontrolujący wpisują do Książki Służby 3. Ilość pracowników Wykonawcy wykonujących zamówienia, zakres ochrony i wymagane wyposażenie pracowników: Ochrona pełniona jest całodobowo , w systemie dwuzmianowym: I zmiana od godziny 6.00 do godziny 18.00 II zmiana od godziny 18.00 do godziny 6.00, stała obsada w ciągu doby w obiekcie Willa Caro I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 2 kwalifikowanych pracowników ochrony W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie w granicy ogrodu, gdzie należy czytnikiem w określonych punktach potwierdzić obchód. Obchodu dokonuje jeden pracownik ochrony, a drugi pozostaje wewnątrz budynku i utrzymuje cały czas łączność radiową z pracownikiem wykonującym obchód. Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Willi Caro. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. b) stała obsada w ciągu doby w obiekcie Zamek Piastowski I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony. W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie wewnątrz budynku Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Zamku Piastowskim. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. c) stała obsada w ciągu doby w obiekcie magazynowym przy ul. Zygmunta Starego 34 w Gliwicach I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 1kwalifikowany pracownik ochrony. W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały.Grupa Interwencyjna całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w obiekcie magazynowym. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. Czas pełnienia służby przez danego pracownika ochrony w obiekcie nie może przekraczać 12 godzin na dobę tj. czasu jednej zmiany. Zamawiający, poza szczególnymi, losowymi wypadkami, nie dopuszcza możliwości pełnienia przez pracowników ochrony służby na dwóch zmianach pod rząd tj. jedna po drugiej. We wszystkich obiektach wymagane jest następujące wyposażenie pracowników ochrony,paralizatory elektryczne, kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, radiotelefony 1 zestaw, telefony komórkowe, maski przeciw gazowe, latarki akumulatorowe. W każdym obiekcie wymagany jest 1 zestaw wymienionego wyposażenia, a w Willi Caro wyposażenie należy zwiększyć o dodatkowe, pałkę obronną, latarkę, maskę przeciw gazową. Szczegółowy zakres ochrony i obowiązki Wykonawcy zostały ujęte w SIWZ....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAWI Przedsiębiorstwo Usług Detektywistycznych i Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 52, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273941,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325210,03

  • Oferta z najniższą ceną: 325210,03 / Oferta z najwyższą ceną: 334194,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.