Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Dobrodzień: Budowa drogi dojazdowej do pól w Klekotnej
Numer ogłoszenia: 239406 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień , Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, faks 034 3575100 w. 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do pól w Klekotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Klekotna. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót drogowych na odcinkach o łącznej długości 1210 mb: - wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni o gr. 30 cm i szer. 4 i 3,5 mb (4448 m2), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm (4448 m2), - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu standard II o gr. 4 cm warstwa ścieralna (3843 m2), - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu standard II o gr. 3 cm warstwa wiążąca (3843 m2), - wykonanie zjazdów na pola (25 szt. - 500 m2), - wykonanie przepustów O 40 cm wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami (10 mb), - uzupełnienie poboczy klińcem (1210 m2), - czyszczenie istniejących rowów przydrożnych gr. namułu 40 cm (165 mb), - ustawienie oznakowania (1 szt.). Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w Przedmiarze robót, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Projekcie budowlanym. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości (min. 400.000 zł) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) udzielą gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane niniejszego zamówienie na okres 36 m-cy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (potwierdzony przez jednostkę wydającą). Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z w/w dokumentów. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości (min. 400.000 zł) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zakres rzeczowy robót wykonywanych przez Podwykonawców, jeżeli będą (załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 6 do SIWZ). 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (kopia) - złożony w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. 11. Kosztorys ofertowy (zgodny z Przedmiarem robót). Kosztorys ofertowy może być w formie uproszczonej. Do tego kosztorysu powinna być dołączona TABELA ELEMENTÓW SCALONYCH. Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedstawić dokumenty wystawione na każdego z nich - określone w punkcie 6 niniejszej SIWZ ppkt: 6.4, 6.5, 6.6. Dokumenty określone w ppkt. 6.1, 6.2, 6.3, 6.7, podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) muszą być wypełnione i podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, w Sekretariacie pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.09.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI DOBRODZIEŃ
więcej: przetargi DOBRODZIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przynależnego do Puckiego Klubu Malucha
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
- Budowa parkingu przy hali sportowej w Dąbrowie Tarnowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.