To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Gorzów Wielkopolski: Remont dachu budynku biurowego KPP Świebodzin
Numer ogłoszenia: 239400 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116023 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku biurowego KPP Świebodzin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego na budynku biurowym KPP Świebodzin ul. Zielona 2 w Świebodzinie na działce oznaczonej numerem 432/5. Zadanie dotyczy wymiany pokrycia dachowego z membrany PEE gr. 2mm na papę termozgrzewalną samoprzylepną i papę nawierzchniową termozgrzewalną na częściach łukowych dachu. 2.Nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Remont dachu budynku biurowego KPP Świebodzin 3.Kody CPV: 45000000 Roboty budowlane; 45261000 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych; 4.Zakres zamówienia: a) Parametry techniczne budynku biurowego: - powierzchnia zabudowy - 1.280,90 m2 - wysokości - 15,46 m - długość - 51,88 m - szerokość - 17,50 m -powierzchnia dachu będąca przedmiotem zamówienia - 837,82 m2 b) W skład zadania wchodzi: - demontaż membrany dachowej, - demontaż izolacji cieplnej z wełny mineralnej, - demontaż folii paroizolacyjnej, - montaż folii paroizolacyjnej, - montaż styropianu EPS 100 lub o równoważnych parametrach, - montaż papy podkładowej samoprzylepnej, - montaż papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, - montaż i demontaż rusztowania ramowego, - wykonanie obróbek przy kominach i styku dachu łukowego ze ścianą, - demontaż rynien (rynny do ponownego montażu), - montaż rynien, - demontaż instalacji odgromowej (przewód odgromowego do ponownego montażu), - montaż instalacji odgromowej. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany. (załącznik nr 12 do SIWZ) b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. (załącznik nr 13 do SIWZ) c) Przedmiar robót. (załącznik nr 14 do SIWZ) 6.Miejsce realizacji zadania: KPP Świebodzin ul. Zielona 2 w Świebodzinie na działce oznaczonej numerem 432/5. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 7.Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) 8.W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 9.Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca będzie musiał posiadać przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie Ryzyk Budowlano - Montażowych (RBM). 11.Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w przedmiocie zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń końcowego odbioru robót. 12.Termin płatności: płatność jednorazowa na podstawie faktury końcowej, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 13.Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp. - tel. 095/7381820 (sekretariat Wydziału Nieruchomości), fax: 095/7381825. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 14.We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 15.Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MHM PAECH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MHM PAECH SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MHM PAECH SP. Z O.O., UL. CHROBREGO 20B, 64-400 MIĘDZYCHÓD, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224786,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276487,76
Oferta z najniższą ceną: 276487,76 / Oferta z najwyższą ceną: 276487,76
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ MDK ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA NA SIEDZIBĘ FILII BIBLIOTEKI NR 6
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.