Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Wrocław: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi druku i dostawy broszur, biuletynów, ulotek, wizytówek, plakatów, teczek oraz papieru firmowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 239400 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi druku i dostawy broszur, biuletynów, ulotek, wizytówek, plakatów, teczek oraz papieru firmowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi druku i dostawy broszur, biuletynów, ulotek, wizytówek, plakatów, teczek oraz papieru firmowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul.Zwycięska 12, 53-033 Wrocław. Nakład: 31 220 szt Liczba tytułów: 43 Wymagana wysoka jakość wydruku, optymalne nasycenie kolorów, właściwa ostrość oraz pasowanie, format. Druk - po akceptacji impozycji. Pakowanie- broszury w paczkach po 20 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z terści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: a) terminu rozpoczęcia świadczenia usług w przypadku opóźnienia. 2. w stosunku do osób: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 3. inne: a) w przypadku zmiany stawki VAT; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w przypadku utracenia przez Zamawiającego środków do realizacji zadania lub jego części. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danej części zamówienia. c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
53-033 Wrocław ul.Zwycięska 4, budynek B4 pok.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu 53-033 Wrocław ul.Zwycięska 12, sekretariat budynek B1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA TYPU ODBOJNICE DLA POTRZEB DOMU STUDENCKIEGO "DWUDZIESTOLATKA"
- Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego do zabiegu DBS dla Kliniki Neurochirurgii
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer, posiadanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usług noclegowych w apartamentach na potrzeby Opery Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa książki pt.: "Plan Warszawy 1943"
- Druk i dostawa publikacji książkowej (bez nadanego numeru ISBN) pt. Między polami nasza wieś, między klonami nasza szkoła. 125 lat szkoły w Otmicach
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- Druk i dostawa książek w podziale na dwie części
- Zaprojektowanie, wydruk i dostawa do siedziby zamawiającego edukacyjnego kalendarza ściennego na 2026 rok
- Druk, oprawa oraz dostarczenie publikacji do siedziby Muzeum Etnograficznego im. Seweryna Udzieli w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








