Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Ruda Śląska: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Ruda Śląska 15 minut do miliona w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódxtwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 239383 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocji inwestycyjnej miasta Ruda Śląska 15 minut do miliona w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódxtwa Śląskiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocji inwestycyjnej miasta Ruda Śląska 15 minut do miliona - Program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 W ramach realizacji zamówienia wyodrębnić należy następujące zadania: I. Strony internetowa II. Aktualizacja strony internetowej III.BTL IV. Media relations V. Reklama w prasie VI. Kampania outdoor VII. Direct mailing-investor kit VIII. Przygotowanie bazy potencjalnych inwestorów IX. Kampania internetowa. Zasady współpracy: Zasada spójności graficznej materiałów: Wszystkie przygotowane projekty graficzne powinny być oparte o System Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miasta Ruda Śląska oraz System Identyfikacji Wizualnej przygotowany dla programu 15 minut do miliona, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Zasada szczegółowego planowania: Przed realizacją każdego z narzędzi promocyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji zakres czynności niezbędnych do realizacji danego narzędzia. Zasada pełnej kontroli: Zakończenie realizacji każdej czynności musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykorzystanie zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego musi być opatrzone nazwiskiem autora. Zasada zgodności z procedurami unijnymi: Wszystkie realizowane projekty graficzne powinny być zgodne z dokumentem mówiącym o zasadach promocji projektów z RPO Woj. Śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.57.10.00 - Usługi wysyłkowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających-Zleceniodawców (np. referencjami). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się realizacją nie mniej niż dwóch spośród trzech poniżej wymienionych usług: - realizacja kampanii promocyjnej o wartości przekraczajacej kwotę 200 000 zł brutto. - wykonanie strony internetowej o wartości przekraczajacej kwotę 10 000 zł brutto. - organizacja konferencji prasowej o wartości przekraczającej kwotę 10 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie 10 nośnikami reklamowymi typu billboard o poniższych parametrach: maksymalnie 6 billboardów w formacie nie mniejszym niż 11,75 m. kw. powierzchni, pozostałe w formacie minimum 18 m.kw, usytuowane w widocznym miejscu; LOKALIZACJA - na terenie woj. śląskiego ze wskazaniem miejsc o szczególnej atrakcyjności pod względem możliwości dotarcia do promowanych terenów inwestycyjnych, wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej oraz: Wykonawca dysponuje 1 nośnikiem wielkoformatowym - siatką winylową o powierzchni co najmniej 125 m. kw. powierzchni LOKALIZACJA na terenie woj. śląskiego w ścisłym centrum KATOWIC, przy dworcu PKP i PKS, duży ruch pojazdów i pieszych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -kierownik zespołu - posiadający min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami społecznymi, promocyjnymi lub public relations; - zespół /minimum 2 osobowy/ posiadający doświadczenie w realizacji kampanii informacyjnych, społecznych, promocyjnych lub public relations
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy. Pełnomocnictwo zgodnie z SIWZ. Wypełniony harmonogram.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro - Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309. Koszt SIWZ 7,41 zł plus koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro - Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie wykonanych usług ( dokument z sekcji III.4.1) Zamawiający żąda wykazania usług już zrealizowanych (wykaz wykonanych usług)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług serwisowych sprężarek produkcji AIRPOL dla potrzeb Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Remont obwodu głównego maszyny wyciągowej typu MK4x4 górniczego wyciągu szybowego szybu III przedziału wschodniego dla PGG S. A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo - ratowniczego typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Ruda Śląska
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice i Ruch Halemba
- "Wyłonienie wykonawcy robót polegających na rekultywacji i zagospodarowaniu gruntów na terenie działek o numerach geodezyjnych nr 1255/36, 340/52, 1182/7, 1027/138 oraz 1185/11 w Oddziałach leśnych 118a, 118b, 119a, 120b, położonych w obrębie Bielszowice gminy Ruda Śląska, zgodnie z Decyzją rekultywacyjną" dla KWK Ruda Ruch Bielszowice.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania aplikacji z podziałem na pakiety
- Budowa platformy do pozyskiwania danych do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji
- Promocja Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie podczas rozgrywek piłki siatkowej mężczyzn "PlusLiga" w sezonie 2025-2026.
- WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY NA ROK 2026.
- Wykonanie usługi poligraficznej wraz z dostawą dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Cieszków wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.