eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoZakup i dostawa zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Kępno: Zakup i dostawa zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer ogłoszenia: 239356 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, faks 062 7827401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00 - Kolposkopy 33.16.81.00 - Endoskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy polegające na : - zakupie i dostawie zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku należy do oferty dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Dokument , o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy polegające na : - zakupie i dostawie zestawu wideoendoskopowego składającego się z wideokolonoskopu, wideogastroskopu i wideoprocesora W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków do oferty należy dołączyć: a) wykaż wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawy sprzętu medycznego), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy, o których wyżej mowa zostały wykonane należycie. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków należy do oferty dołączyć: -oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ. Uwaga: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, a które należy dołączyć do oferty. 2.1. Opis parametrów oferowanego sprzętu na załączniku nr 1a potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymogi postawione przez zamawiającego w załączniku nr 4 SIWZ. 2.2. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE na oferowany sprzęt medyczny stanowiący przedmiot zamówienia lub inne aktualne wymagane przez ustawę o wyrobach medycznych dokumenty dla zaproponowanego przedmiotu zamówienia. 2.3. Ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi parametrami technicznymi - dołączyć również opis w języku polskim. 3.Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 3.1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty załącznik nr 1 3.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegającego się udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.3. Karta gwarancyjna Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1-3 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 600 Kępno pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 600 Kępno pokój nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.