eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 239229 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax. 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych, zawierającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości, a także nazwę producenta oraz numer katalogowy lub symbol handlowy producenta. Po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę tego wykazu, stanowi on oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy). Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Zamawiający rozumie równoważność w sposób określony dla każdego z produktów w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek komputerowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.4. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1.4., z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, to zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Forma dokumentów: 3.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (do wyboru wykonawcy - oryginał nie jest wymagany). 3.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 jest składane w formie oryginału. 3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, w formie określonej w ppkt. 3.1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości Al. Ujazdowskie 11 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego w Warszawie, Al. Ujazdowskie 11, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości lub złożyć na Biurze Podawczym Ministerstwa Sprawiedliwości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.