eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów-ZdrójDostawa etykiet EP 07 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Rymanów-Zdrój: Dostawa etykiet EP 07 12
Numer ogłoszenia: 239219 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna , ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4357401, 4357765, faks 013 4357475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rymanow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa etykiet EP 07 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa etykiet. 1 Parametry techniczne: etykieta o wymiarach 105 x 160 mm, cztery kolory, papier wodoodporny, gramatura 90, jednostronnie lakierowane, lakier UV. W ciągu okresu umownego tj. 2013 roku planujemy przyjęcie 12 dostaw etykiet średnio jeden raz w miesiącu. Każda dostawa składać się będzie z kilku asortymentów i rodzajów etykiet, co będzie związane z aktualnym zapotrzebowaniem naszych odbiorców na poszczególne rodzaje wód smakowych. W trakcie jednej dostawy nakład poszczególnych rodzajów etykiet razem przedstawiał się będzie według poniższego wykazu: PET 1,5 l - od 50 tys. do 100 tys. szt. PET 2 l - od 20 tys. do 50 tys. szt. Roczny nakład etykiet poszczególnych rodzajów-smaków przedstawiał się będzie według poniższego wykazu: Etykiety PET 1,5 l smakowe i mineralne - 2 800 000 szt. pomarańczowa - 300 000 szt. brzoskwiniowa - 50 000 szt. wieloowocowa - 100 000 szt. cytrynowa - 175 000 szt. grejpfrutowa - 75 000 szt. oranżada czerwona - 200 000 szt. lemoniada - 250 000 szt. cola - 100 000 szt. jabłkowo miętowa - 50 000 szt. złota rosa - 50 000 szt. stołowa gazowana - 1 100 000 szt. stołowa niegazowana - 100 000 szt. źródlana Rymanów Zdrój - 250 000 szt Etykiety PET 2l smakowe - 350 000 szt. pomarańczowa - 100 000 szt. brzoskwiniowa - 40 000 szt. wieloowocowa - 70 000 szt. marchwiowo pomarańczowa - 40 000 szt. gruszkowa - 50 000 szt. malinowa - 50 000 szt. Razem dostawa 3 150 000 sztuk etykiet. 2. Parametry techniczne: etykieta o wymiarach 65 x 85 mm , cztery kolory, papier wodo-ługo odporny - dotyczy etykiet na butelki szklane o pojemności 330 ml ,papier wodo odporny - dotyczy etykiet na butelki PET 500 ml, gramatura 80, jednostronnie lakierowane, lakier dyspersyjny wysoki połysk. W ciągu okresu umownego tj. 2013 roku planujemy przyjęcie 12 dostaw etykiet średnio jeden raz w miesiącu. Każda dostawa składać się będzie z kilku asortymentów i rodzajów etykiet, co będzie związane z aktualnym zapotrzebowaniem naszych odbiorców na poszczególne rodzaje wód smakowych. W trakcie jednej dostawy nakład poszczególnych rodzajów etykiet razem przedstawiał się będzie według poniższego wykazu: 330 ml - od 100 tys. do 500 tys. szt. PET 500 ml - od 30 do 50 tys. szt. Roczny nakład etykiet poszczególnych rodzajów-smaków przedstawiał się będzie według poniższego wykazu: Etykiety 330 ml smakowe i mineralne- 11 000 000 szt. pomarańczowa - 650 000 szt. brzoskwiniowa- 200 000 szt. wieloowocowa- 400 000 szt. cytrynowa - 500 000 szt. grejpfrutowa - 200 000 szt. oranżada czerwona - 500 000 szt. oranżada biała - 50 000 szt. lemoniada - 100 000 szt. cola - 300 000 szt. jabłkowo miętowa - 100 000 szt. stołowa mineralna - 7 500 000 szt. źródlana Rymanów Zdrój - 500 000 szt. Etykiety PET 500 ml smakowe i mineralne- 600 000 szt. L.p. Rodzaj Gazowana Niegazowana 1. pomarańczowa 90.000 szt. 30.000 szt. 2. lemoniada 80.000 szt. 3. oranżada 60 000 szt. 4. cola 60 000 szt. 5. stołowa 200 000 szt. 50 000 szt. 6. wieloowocowa 30 000 szt. Razem dostawa 11 600 000 sztuk etykiet. 3. Inne elementy związane z zamówieniem: koszt projektowania nowych i przeprojektowania obecnych etykiet ponosi Wykonawca. Planowane jest wykonanie trzech nowych etykiet po trzy projekty dla każdej z nich. Z chwilą wejścia w życie nowych rozporządzeń w sprawie znakowania, konieczne będzie przeprojektowanie wszystkich etykiet niewielka zmiana treści. po wygaśnięciu niniejszej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty wszystkich etykiet nagrane na płycie CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. Oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Rymanów S.A. ul. Parkowa 5 38-481 Rymanów Zdrój pokój Nr 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko Rymanów S.A. ul. Parkowa 5 38-481 Rymanów Zdrój pokój Nr 401 Sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.