Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Nisko: Zakup służbowego samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 239187 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko , Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup służbowego samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego wyprodukowanego w 2008 r. dla Urzędu Gminy i Miasta w Nisku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1. oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 6.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w pkt. 7, wchodzących w skład ofert. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełnić ww. warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami SIWZ, szczegółowymi postanowieniami przyszłej umowy i potwierdzenie ich bez zastrzeżeń - załącznik nr 3. 2).Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655/. - załącznik nr 4. 3).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Należy przedstawić oryginały dokumentów lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginału. Przed dokonaniem oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zamawiający - w razie konieczności - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie również Wykonawców do złożenia - w wyznaczonym przez siebie terminie - wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nisko.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 15..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (biuro obsługi klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na doradztwo zawodowe w ZS Jeżowe w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim
- Rozbudowa i przebudowa części Szpitala Powiatowego w Nisku.
- Przebudowa ul. Zamkniętej w osiedlu Moskale
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1076R Bieliny - Rudnik nad Sanem
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 9 osób łącznie z miejscem kierowcy, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.