Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Zielona Góra: Publikacja płatnych ogłoszeń prasowych
Numer ogłoszenia: 239159 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja płatnych ogłoszeń prasowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest publikację płatnych ogłoszeń prasowych poprzez realizację następujących zadań: 1.1. Zadanie I: publikacja w dzienniku o zasięgu wojewódzkim; 1.2. Zadanie II: publikacja ogłoszeń w bezpłatnym czasopiśmie. 2. W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji zadania I wchodzi publikacja w dzienniku o zasięgu wojewódzkim (województwo lubuskie), spełniającym wymagania pkt 3.4.1 - 3.4.2 SIWZ, płatnych ogłoszeń lokalnych czarno - białych i kolorowych dotyczących: 2.1. obrotu i gospodarki nieruchomościami, w tym m.in.: a. ogłoszeń o przetargach na zbycie lub wydzierżawienie nieruchomości; b. informacji o wywieszonych w siedzibie Urzędu Miasta wykazach na zbycie nieruchomości (sprzedaż, dzierżawa, najem); c. zawiadomień o wyłożeniu projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków; d. informacji dla mieszkańców miasta o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; e. informacji o czynnościach niezbędnych do uregulowania stanów prawnych nieruchomości; 2.2. ogłoszeń o zamówieniach publicznych; 2.3. ogłoszeń o konkursach na stanowiska pracy w Urzędzie Miasta oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych; 2.4. realizacji zadań Miasta, w tym m.in. ogłoszeń: a. o konkursach ofert na wykonywanie zadań publicznych; b. w zakresie usług komunalnych i spraw porządkowych, w tym m. in. akcji wyłapywania bezdomnych zwierząt i deratyzacji; c. dotyczących procedur planistycznych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz postępowań administracyjnych, w tym m. in. w zakresie pozwoleń na budowę dróg; d. o możliwościach inwestycyjnych Miasta Zielona Góra; e. o spotkaniach, wydarzeniach, imprezach i akcjach organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto albo objętych patronatem Miasta; f. o licytacji bądź przetargu ofert na sprzedaż ruchomości zajętych w postępowaniu egzekucyjnym w administracji; g. dotyczące Rady Miasta i radnych; 2.5. aktów prawnych organów Miasta oraz organizacji pracy urzędu: a. ogłoszeń dotyczących prawa miejscowego, innych uchwał, zarządzeń i obwieszczeń organów Miasta; b. komunikatów dotyczących organizacji pracy Prezydenta Miasta i Urzędu Miasta; 2.6. życzeń, podziękowań, gratulacji, kondolencji i nekrologów: a. ogłaszania życzeń świątecznych i okolicznościowych Prezydenta Miasta; b. ogłaszania podziękowań; c. składania gratulacji z okazji osiągnięć naukowych, sportowych, kulturalnych, społecznych, otrzymania prestiżowych tytułów, wyróżnień, nagród, itp.; d. kondolencji i nekrologów; 2.7. tekstów sponsorowanych; 2.8. zaproszeń na imprezy miejskie (z programami, plakatami, mapkami dojazdu z możliwością druku w kolorze); 2.9. listów otwartych Prezydenta Miasta do mieszkańców; 2.10. ogłoszeń o konkursach ogłaszanych przez Miasto. 3. W zakres przedmiotu zamówienia przy realizacji zadania II wchodzi publikacja płatnych ogłoszeń czarno - białych i kolorowych w bezpłatnym czasopiśmie (ukazującym się przynajmniej raz w tygodniu, dystrybuowanym do mieszkań w Zielonej Górze) dotyczących: 3.1. życzeń, podziękowań gratulacji, kondolencji i nekrologów: a. ogłaszania życzeń świątecznych i okolicznościowych Prezydenta Miasta; b. ogłaszania podziękowań; c. składania gratulacji z okazji osiągnięć naukowych, sportowych, kulturalnych, społecznych, otrzymania prestiżowych tytułów, wyróżnień, nagród, itp.; d. kondolencji i nekrologów; 3.2. tekstów sponsorowanych; 3.3. zaproszeń na imprezy miejskie (z programami, plakatami, mapkami dojazdu z możliwością druku w kolorze); 3.4. listów otwartych Prezydenta Miasta do mieszkańców; 3.5. ogłoszeń o konkursach ogłaszanych przez Miasto. 4. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego zadaniem I: 4.1. Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 6 dni w tygodniu, publikacja ogłoszeń następuje od poniedziałku do soboty; 4.2. Dziennik musi docierać do co najmniej 30 tysięcy odbiorców na terenie Województwa Lubuskiego; 4.3. Minimalna powierzchnia zamieszczanych ogłoszeń - 20.000 cm2; 4.4. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra właściwą ds. przedmiotu ogłoszenia; 4.5. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej; 4.6. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej; 4.7. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę, format i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia; 4.8. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu; 4.9. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń; 4.10. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego; 4.11. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia; 4.12. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże osobę odpowiedzialną za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a. przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b. przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego zadaniem II: 5.1. Bezpłatne czasopismo musi ukazywać się co najmniej 1 raz w tygodniu; 5.2. Minimalna powierzchnia zamieszczanych ogłoszeń 50 cm2; 5.3. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w najbliższym wydaniu czasopisma lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra właściwą ds. przedmiotu ogłoszenia; 5.4. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej; 5.5. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej; 5.6. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia; 5.7. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu; 5.8. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń; 5.9. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego; 5.10. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia; 5.11. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże osobę odpowiedzialną za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a. przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b. przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 26 styczna 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Nr 5, poz. 24) tj. wpis do rejestru dzienników i czasopism potwierdzający: a) zadanie I - częstotliwość ukazywania się dziennika co najmniej 6 razy w tygodniu; b) zadania II - częstotliwość ukazywania się czasopisma co najmniej raz w tygodniu. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.6) SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków pkt 5.1. SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wpis do rejestru dzienników i czasopism - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a) i/ lub 5.1.1.b) SIWZ; 6) zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 4 do SIWZ (dla zadania I) i/lub wg załącznika Nr 5 do SIWZ (dla zadania II); 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.4) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wymienione w pkt 6.1 - 6.2. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.8. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1) - 6.1.4) i 6.1.7) Wykonawca składa w jednym egzemplarzu. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 6.1.5) i 6.1.6) Wykonawca załącza w formie i ilości odpowiadającej zadaniom, na które składa ofertę (dla jednego lub dwóch zadań)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 - cena 8,10 zł (15,20 zł przy przesyłce pocztą).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: 1. Zadanie I: 1) cena publikacji 1 cm2 ogłoszenia w dzienniku wydawanym od poniedziałku do piątku - 90 %; 2) cena publikacji 1 cm2 ogłoszenia w dzienniku w wydaniu weekendowym i świątecznym - 10 %; 2. Zadanie II: cena publikacji 1 cm2 ogłoszenia - 100 %;.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





