eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdańskizakup i dostawa zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, skaner A3, drukarka wielofunkcyjna oraz dwóch switchy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Pruszcz Gdański: zakup i dostawa zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, skaner A3, drukarka wielofunkcyjna oraz dwóch switchy
Numer ogłoszenia: 239104 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdański.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, skaner A3, drukarka wielofunkcyjna oraz dwóch switchy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem, skanera A3, drukarki wielofunkcyjnej oraz dwóch switchy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podst. art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 200r. nr. 164,poz.1163nr.170 poz.1217 i nr. 227 poz. 1658 uwzględniający zmiany wprowadzone ustawą z dnia 13 kwietnia 2007r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw) 2.Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy z ddnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 200r. nr. 164,poz.1163nr.170 poz.1217 i nr. 227 poz. 1658 uwzględniający zmiany wprowadzone ustawą z dnia 13 kwietnia 2007r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. 1. wykażą się minimum 2 dostawami sprzętu będacego przedmiotem zamówienia,o wartości łącznie wynoszącej co najmniej 100% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę,wykonanymi w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,z podaniem ich wartości,przedmiotu,daty wykonania i odbiorcy. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. 3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy zaoferują sprzęt,który posiada zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,potwierdzającego,że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.spełniający następujace normy: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TCO 99 lub równoważny ( dla monitorów). Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczenia i dokumentu,o których mowa w pkt XI.e oraz orginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z orginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt XI SIWZ Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie doświadczenia - w przypadku wykazania się przez Wykonawców robotami będącymi robotami wielobranżowymi,w wykazie robót załączonym do oferty Wykonawcy winni dodatkowo wyszczególnić spośród wykazanych robót budowlanych robotę budowlaną i jej wartość,tak aby potwierdzić spełnienie postawionego warunku dotyczącego doświadczenia. Spełnienie warunków przez podmioty występujace wspólnie (np.tzw.konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie,o którym mowa w pkt XII.siwz oraz dokumenty,o których mowa w pkt XII.6 W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się,iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt XII.6 - 8 swiz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 A oraz oświadczenie dotyczące warunków gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 1 B do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Podpisane oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w opraciu o art.24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy stanowiacy załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Oświadczenie,że Wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii,której nie można usunąć zdalnie,stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą,lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 8.Wykaz minimum 2 dostawy sprzętu bedacego przedmiotem zamówienia,o wartości łącznie wynoszącej co najmniej 100% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę,wykonanych w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,z podaniem ich wartości,przedmiotu,daty wykonania i odbiorcy (wzór zał.Nr 6 do SIWZ) 9.Dokumenty potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę dostaw sprzętu z należytą starannością. 10.Dokumenty potwierdzające,iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (sprzęt)spełnia określone wymogi jakościowe: Certyfikat jakości ISO 9001:2000 lub równoważny Certyfikat ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, Znak TCO 99 lub równoważny dla monitorów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim,ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122.Specyfikacja nieodpłatna-ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.