eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › dostawy artykułów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Łęczyca: dostawy artykułów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 2390 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Garbalinie , 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 3880000, 3880032, faks 024 3880008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z grupy CPV 15500000-3 (produkty mleczarskie) w asortymencie i w ilościach jak niżej: (L.p. Nazwa produktu; Grupa w/g CPV; Przewidywana ilość w kg/l) 1. Mleko spożywcze 2% 15511000-3 18400,00 2. Śmietana 18% w op. jednostkowych 5,00-10,00 l 15512000-0 1480,00 3. Serek ziarnisty w opk jednostkowych 100-200 g 2400,00 4. Twaróg półtłusty (krajanka) 15542100-1 4200,00 5. Serek topiony 100 g 15543000-6 1100,00 6. Serek homogenizowany w opk. jednostkowych 120-150 g 540,00 2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez ZAMAWIAJĄCEGO zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane WYKONAWCY nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 3. Dostawy będą realizowane partiami do magazynu Zamawiającego transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i termin dostawy każdorazowo określona będzie przez Zamawiającego na 2 dni przed terminem dostawy w formie zamówienia. Dostawy winny być realizowane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu WYKONAWCY i w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów na jego koszt, loco magazyn ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Każde opakowanie musi być oznaczone etykietą zawierającą co najmniej następujące dane: a) termin przydatności do spożycia, b) masę netto, c) nazwę i adres producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Stwierdzenia spełnienia w/w warunku dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Stwierdzenia spełnienia w/w warunku dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Stwierdzenia spełnienia w/w warunku dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Stwierdzenia spełnienia w/w warunku dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Stwierdzenia spełnienia w/w warunku dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany cen surowców i nośników energii mających wpływ na kalkulacje cenowe dostawcy dopuszcza się możliwość zmiany cen. Zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek WYKONAWCY LUB ZAMAWIAJACEGO złożony nie później niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Możliwość zmiany wymienionych w punkcie 1 cen może nastąpić nie częściej niż raz na 3 miesiące i nie więcej niż o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ustalonego przez Prezesa GUS i publikowanego w Monitorze Polskim dla danego okresu czasu. Wniosek musi być zaakceptowany przez obie strony - WYKONAWCĘ i ZAMAWIAJĄCEGO, a zmiana cen dokonana w formie aneksu do umowy. 2. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna również w przypadku zmiany stawki podatku VAT na artykuły objęte przedmiotem umowy. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki podatku VAT. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Garbalinie, 99-100 Łęczyca, Garbalin - Dział kwatermistrzowski tel 243880032.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Garbalinie w dni powszednie w godz. 8.00-16.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.