eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimUsuwanie szkód na potoku Targaniczanka w km 0+300 - 0+387 w msc. Andrychów gm. Andrychów, pow. wadowicki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Oświęcim: Usuwanie szkód na potoku Targaniczanka w km 0+300 - 0+387 w msc. Andrychów gm. Andrychów, pow. wadowicki
Numer ogłoszenia: 239094 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181956 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód na potoku Targaniczanka w km 0+300 - 0+387 w msc. Andrychów gm. Andrychów, pow. wadowicki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2010r. na potoku Targaniczanka w km 0+300 - 0+387 w miejscowości Andrychów, gmina Andrychów, pow. wadowicki. Zadaniem objęto odcinek uregulowany położony wzdłuż ulicy Beskidzkiej w miejscowości Andrychów. Istniejąca szerokość koryta potoku wynosi 8,0 - 9,0m. Podczas przejścia wielkich wód w miesiącach maj i czerwiec w 2010 r. skarpy potoku wraz z zadrzewieniami uległy znacznym podmyciom i obsunięciom, dno potoku uległo zażwirowaniu, ponadto zostały zniszczone ubezpieczenia z narzutu kamiennego, opaski z gabionów i koszy, kiszek faszynowych oraz gurtów dennych. Stwarza to realne zagrożenie dla mostu na drodze gminnej, budynków mieszkalnych, gospodarczych i przemysłowych. Szczegółowy zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe dł. 0,087 km, wykoszenie porostów z wygrabieniem na całym odcinku, usunięcie zakrzaczeń na całym odcinku, karczowanie 9 szt. pni o śr. 36-65 cm, roboty ziemne na całym odcinku (kształtowanie koryta - docelowa szerokość w dnie min. 8,0 m, wykopy pod ubezpieczenia), plantowanie skarp i korony nasypów (nachylenie skarp 1:1,5 szerokość dna 2,0 - 3,0 m), odtworzenie stabilizacji dna gurtem z gabionów stalowych zalanych betonem hydrotechnicznym w km 0+335 o wymiarach (1,5x1,2 m) i długości 9,0m, dodatkowe wzmocnienie dna narzutem kamiennym luzem z kamienia ciężkiego lub średniego min. gr. 0,8 m - poniżej gurtu na długości 3,0m, i powyżej na odcinku 2,0m. odtworzenie ubezpieczenia prawego w km 0+300-0+310 i lewego brzegu w km 0+300 0+335, opaską z gabionów i koszy siatkowo-kamiennych: gabionu o wymiarach (1,5 x 1,2m) ułożonego 0,7 m poniżej dna potoku, oraz dwóch koszy siatkowo-kamiennych dolnego o wymiarach (1,5x0,5x5,0m) i górnego (1,0x0,5x5,0m). Gabion stanowiący dolną warstwę opaski należy obetonować betonem hydrotechnicznym, na nim posadowione są dwa kolejne kosze z przesunięciem 0,20 m. Gabiony należy ułożyć na wyściółce z faszyny o gr. 0,15m, Gabion o przekroju (1,5x1,2m) wykonać z prętów zbrojeniowych: zewnętrzne śr. 18mm, wewnętrzne śr. 14mm. Rozstawa prętów max 12,5 cm. Maksymalna długość elementów gabionów wynosi 3,0mb. odtworzenie narzutu kamiennego typu ciężkiego, licowanego o objętości 4,0 m3 na mb na wyściółce faszynowej gr. 0,15m na lewym brzegu w km 0+335-0+387, w km 0+310-0+387 na prawym brzegu odtworzenie opaski z kiszki faszynowej z faszyny leśnej fi 20+20 cm z zamocowaniem kiszek kołkami fi 10cm z odstępem 0,3m i głębokości wbicia 1,2m. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) oraz w razie potrzeby wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót, raportu oddziaływania inwestycji na środowisko zgodnie z wymogami organów opiniujących i ustalających zakres raportu (w przypadku konieczności wykonania raportu), w razie potrzeby nadzoru specjalisty ds. ochrony przyrody w celu prowadzenia monitoringu przyrodniczego w rejonie prowadzonych prac, w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek w przypadku powstania na nich uzasadnionych szkód podczas prowadzenia robót lub transport, naprawienia ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub w mieniu publicznym, w razie potrzeby przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. Ze względu na utrudniony dojazd do potoku Wykonawca we własnym zakresie uzyska zgody od właścicieli przyległych nieruchomości na czas realizacji inwestycji (w cenie oferty należy ująć koszty uporządkowania terenu i w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji). W rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem. Uwaga: Ze względu na okresowy zrzut wód z przyległych stawów rybackich roboty w korycie potoku należy dostosować do panujących przepływów wód w potoku i w razie potrzeby prowadzić w uzgodnieniu z gospodarstwem rybackim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do siwz: przedmiar robót, rysunki i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki, ul. Beskidzka 19, 34-326 Zarzecze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118895,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98712,54

  • Oferta z najniższą ceną: 98712,54 / Oferta z najwyższą ceną: 354084,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.