To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Wrocław: Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 239091 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406628 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, według specyfikacji podanej w zestawieniu kosztów zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawy środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb, składanych pisemnie przez upoważniona osobę - na warunkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowych niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ - zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy. W przypadku, gdy Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna [2] zestawienia kosztów zamówienia) nazwy własne produktów a Wykonawca oferuje produkty równoważne zobowiązany jest on podać nazwę oferowanego produktu w kolumnie [5] zestawienia kosztów zamówienia. W przypadku, gdy nie zostanie wpisana żadna nazwa, Zamawiający uzna, że zaoferowany został produkt o nazwie wskazanej w kolumnie [2] - Charakterystyka produktu - opis przedmiotu zamówienia jako typ produktu. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. Oferowane środki czystości powinny posiadać gwarancję producenta. Wszystkie artykuły zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego (m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta). Materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany, rozcieńczany lub w jakikolwiek konfekcjonowany przez Wykonawcę. Wszystkie oferowane środki czystości i higieny muszą posiadać stosowne atesty PZH na oferowane produkty lub też inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktów. Dokumenty te Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego żądanie. Wszystkie oferowane środki czystości i higieny powinny posiadać okres przydatności do użycia (termin ważności) minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia. Muszą one posiadać na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w języku polskim zawierające nazwę producenta i produktu, sposób użycia, przeznaczenia, termin ważności, informacje o zagrożeniach, sposób udzielania pierwszej pomocy, środki bezpieczeństwa, sposób przechowywania. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione artykuły (środki czystości i artykuły gospodarstwa domowego) na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia bez względu na wielkość zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 dni roboczych - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Podane ilości w kolumnie 4 zestawienia kosztów zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszych ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.00.00 - Preparaty i woski wonne 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Swisspol Ltd Sp. z o.o., ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48252,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43000,47
Oferta z najniższą ceną: 43000,47 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawy worków na odpady komunalne i niebezpieczne.
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





