Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałcz: rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Zofia Bielej, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 3873777, fax 067 3873550. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatwalecki.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Wałczu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej w Wałczu, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Wałczu przy ul. Orla 35, 78-600 Wałcz. Roboty budowlane, przyłącza kanalizacyjne, instalacje c.o, wod-kan i wentylacji instalacje elektryczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 404 931,67 zł PLN brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, wykonawcy występujący wspólnie, 2) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) a także Wykonawcy, którzy: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim zakresem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca może również przedstawić zrealizowane roboty w poszczególnych branżach oddzielnie, warunek porównywalności jednak pozostaje w takim przypadku obowiązujący. Spełnienie tego warunku pozwoli Zamawiającemu uznać doświadczenie Wykonawcy w realizacji podobnych robót. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. b) zapewnią kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, Kierownik budowy musi legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z pózn. zm.), a) dysponują kadrą kierowniczą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowo-kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektro energetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły "spełnia - nie spełnia". Analizie podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu, w tym: 1) ocena spełnienia warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz w Części V pkt. 3 siwz. 2) stwierdzenie, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie wielkości określone w warunkach udziału w postępowaniu w Części V pkt. 3 siwz będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne. 4) prawidłowość podpisania oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2000 r., poz. 42 ze zm.), g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności, i) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, k) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 2. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu. b) formularz oferty, c) oświadczenie, o użyciu surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji,. 3. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 lit. a, b niniejszej części siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 3 niniejszej części siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Termin realizacji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwalcz.com.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek wykonawcy, zamawiajacy w terminie 5 dni przekaże siwz po wpłacie 50,00 zł na rachunek 88 1020 2847 0000 1802 0063 6639 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:10, DOM Pomocy Społecznej w Wałczu, ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, pokój Dyrektora.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





