Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Częstochowa: Dpstawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 239011 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Kontkiewicza 2, 42-209 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0-34 364 38 15, fax 0-34 364 38 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dpstawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na pdst. art. 24 ustawy Pzp. 4. Aktualny opis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kontkiewicza 2 (pok. 221) 42-209 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: DPS Częstochowa Ul. Kontkiewicza 2, pok. 221.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spozywcze rózne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg asortymentu wymienionego w formularzu oferty (zał. 1-1-).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny, drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły mięsne, wędliny drób - wymienione w formularzy ofertowym (zał. 1-2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.00.00.00-9, 15.13.11.00-6, 15.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mleko i wyroby mleczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko i wyroby mleczne wymienione w formularzu oferty (zał 1-3).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa, ziemniaki i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, ziemniaków i owoców wg asortymentu wymienionego w formularzu oferty (zał. 1-4).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-0, 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostwa warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory mrożone wg asortymentu wymienionym w formularzu oferty (zał. 1-5).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ryby i przetwory rebne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby i przetwory rybne wg asortymentu wymienionym w formularzu ofeerty (zał. 1-6).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaja kurze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja klasy M, L, XL.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla budynków Oddziału ZUS w Częstochowie, Inspektoratu ZUS w Kłobucku, Lublińcu i Myszkowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności dla potrzeb kuchni Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. Dominka Savio w Sarnowie
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.