To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-18
Lublin: MODERNIZACJA STANOWISK HOLTEROWSKICH, DOSTAWA FOTELA GINEKOLOGICZNEGO ORAZ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH - 3 ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 238947 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216339 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA STANOWISK HOLTEROWSKICH, DOSTAWA FOTELA GINEKOLOGICZNEGO ORAZ ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH - 3 ZADANIA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stanowisk holterowskich, dostawa fotela ginekologicznego oraz środków kontrastowych. Zakres zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa rejestratora holterowskiego: rejestrator holterowski (3 - kanałowy) - szt. 4 oraz rejestrator holterowski ( 3- lub 12- kanałowy) - szt. 1 , kompatybilnego z oprogramowania CardioScan posiadanym przez Zamawiającego, oraz rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera - szt. 1, kompatybilnego z systemem AccuWin Pro posiadanym przez Zamawiającego Zadanie nr 2 - Dostawa fotela ginekologicznego - szt. 1. Zadanie nr 3 - Dostawa środków kontrastowych 3.2.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SIWZ. 3.3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33 12 32 00-0 - urządzenia do elektrokardiografii 72 26 70 00-4 - usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 33 19 23 00-5 - meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33 69 60 00-5 - odczynniki i środki kontrastowe 3.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Zadania nr 1 -2 . 3.4.1. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym po uruchomieniu aparatury medycznej i przeszkoleniu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. 3.4.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.4.4. Minimalny wymagany termin gwarancji dla zestawów do histeroskopii, oraz poszczególnych elementów konfiguracji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania urządzenia medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu szkolenia personelu i podpisaniu protokołu odbioru. 3.4.5 Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy. 3.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.6. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa rejestratora holterowskiego: rejestrator holterowski (3 - kanałowy) - szt. 4 oraz rejestrator holterowski ( 3- lub 12- kanałowy) - szt. 1 , kompatybilnego z oprogramowania CardioScan posiadanym przez Zamawiającego, oraz rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera - szt. 1, kompatybilnego z systemem AccuWin Pro posiadanym przez Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OXFORD PL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"OXFORD PL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- OXFORD PL Sp. z o.o.,, ul. Limanowskiego 11/118, 02-943 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35478,00
Oferta z najniższą ceną: 35478,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35478,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa fotela ginekologicznego - szt. 1..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FULL-MED. Jakub Sidorowicz,, ul. Nowy Świat 25/9, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5323,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5747,76
Oferta z najniższą ceną: 5747,76 / Oferta z najwyższą ceną: 5747,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa środków kontrastowych: 1). Iopromidum inj. 37g jodu /100ml fl. 900 2) Iopromidum Inj. 18,5g jodu /50ml fl. 200.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- konsorcjum: PGF URTICA Sp. z o.o.- Lider, , PGF S.A. (dawniej PGF HURT Sp.z o.o.),, ul.Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90123,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97342,56
Oferta z najniższą ceną: 97342,56 / Oferta z najwyższą ceną: 97342,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa drukarek laserowych i dysków zewnętrznych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
- zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Centralnego Traktu Operacyjnego, Apteki Szpitalnej, Centralnej Sterylizacj
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.