Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Wrocław: AM/AZ/ PN-138/ 09 dostawa urządzeń do OIT podzielona na części A, B i C
Numer ogłoszenia: 238927 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ PN-138/ 09 dostawa urządzeń do OIT podzielona na części A, B i C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń z wyposażeniem oraz ich uruchomienie w Katedrze i Klinice Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław : - Część A: 3 Kapnometrów (opis w zał.nr.2A do Siwz), - Część B: 3 Aparatów do intubacji światłowodowej (opis w zał. nr.2B do Siwz) - Część C : 2 Zestawów do trudnej intubacji (opis w zał. 2C do Siwz). CPV 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 2. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia wraz z wyposażeniem były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1A, 1B, 1C do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, gwarancją min. 24 miesięczną. Cena realizacji niniejszego zamówienia w każdej części jest ceną ryczałtową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w żadnej częsci postępowania nr AM/AZ/ PN-138/ 09 cz.A, B i CIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków wykonawcy muszą złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH Do ZŁOŻENIA W OFERCIE, W TYM OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1A, 1B, 1C - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto (wzór - załącznik nr 1A, 1B, 1C do Siwz); Załącznik nr 2A, 2B, 2C- Arkusz informacji technicznej z wyszczególnionymi parametrami technicznymi, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanych urządzeń, wskazujące co najmniej na spełnienie parametrów granicznych (wzór - załącznik nr 2A, 2B i 2C do Siwz). Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 3 do Siwz); Załącznik nr 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik przygotowany przez wykonawcę) Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie jedynie urządzeń z wyposażeniem dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego (w razie wyboru oferty Wykonawcy) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych, a dla produktu wprowadzanego po raz pierwszy na rynek polski - znaków CE i deklaracji zgodności ze znakiem CE (zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych). Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie;(załącznik przygotowywany przez wykonawcę) Załącznik nr 7 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) (wzór - załącznik nr 7 do Siwz); . Załącznik nr 8 - zaakceptowany wzór umowy 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zał. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał. 3 i 7 (jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1(A,B,C), 2(A,B,C), 3, 5 i 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1 Pzp, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2009 nr PN-138/ 09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2009 nr PN-138/ 09.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 31/32 w Zespole ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50- 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AM/AZ/PN-138/ 09 część A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 (trzech) Kapnometrów (opis parametrów i funkcji w zał.nr.2A do Siwz),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AM/AZ/PN-138/ 09 część B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 (trzech) Aparatów do intubacji światłowodowej (opis funkcji i parametrów w zał. nr.2B do Siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AM/AZ/PN-138/ 09 część C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 (dwóch) Zestawów do trudnej intubacji (opis funkcji i parametrów w zał. 2C do Siwz)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Zakup sprzętu medycznego: zestawów narzędzi laparoskopowych
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawa liczników ostrzy i igieł, oprzyrządowania diatermii oraz płytek do stabilizacji przegrody nosowej
- Dostawa Sprzętu Medycznego - 27/SPMED/2025 (11 części)
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





