eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radombudowa budynku usługowego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23889

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: budowa budynku usługowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu, do kontaktów: Grażyna Markowska, ul. Struga 86, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 084 3858672, fax 048 3747924, e-mail: sekretariat@soswwyszynski. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku usługowego 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Struga 86 Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku usługowego (pracownia wczesnego wspomagania dzieci z dysfunkcją wzroku) wraz z zapleczem biurowym i pokojami gościnnymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), 1.2. Zabezpieczą swoją ofertę wadium wniesionym na warunkach określonych w par. 12 niniejszej Specyfikacji, 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,- w tym okresie, min. 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks, przebudowy lub rozbudowy budynku lub wykonanie nowego obiektu o wartości minimum 2 000 000 złotych każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla min. 2 ww. robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników poszczególnych robót posiadających uprawnienia zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie robót sanitarnych (instalacje wod-kan. i wentylacji) i robót elektrycznych (instalacje elektryczne) oraz wpisanych na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. :z; 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) i posiadającego aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) udokumentują, że posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż ww. 1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 1.7. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych, niż ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 407 808 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą "zero-jedynkową". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust l pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - (dot. warunków - par. 8 pkt 1. l. i pkt 1.6.). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń. że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Poświadczona "za zgodność z oryginałem" kserokopia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 1.000.000 złotych lub potwierdzająca, że wykonawca posiada zdolność kredytową na kwotę min. 1 000 000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Poświadczona " za zgodność z oryginałem" kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) i kierowników poszczególnych robót posiadających uprawnienia zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia tj. w .zakresie robót sanitarnych (instalacje wod-kan. i wentylacji) i robót elektrycznych (instalacje elektryczne) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego ich członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2) o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 złotych każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks, przebudowy lub rozbudowy budynku lub wykonanie nowego obiektu o wartości minimum 2 000 000 złotych każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 7.Dokumenty (dla min. 2 ww. robót budowlanych) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks, przebudowę lub rozbudowę budynku lub wykonanie nowego obiektu o wartości minimum 2.000 000 złotych 8. Potwierdzenie wniesienia wadium (pod rygorem wykluczenia wykonawcy) 9. Zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych 10. Pełnomocnictwo, (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), 11.Poświadczona "za zgodność z oryginałem" kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej 12. Szczegółowy kosztorys na całość robót 13.Wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Najniższa cena (%) 95 2. Okres gwarancji (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswwyszynski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, Radom ul. Struga 86, pok. dyrektora Ośrodka.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.