eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUSŁUGA WYKONANIA ROBÓT GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY GMINY MIASTO KOSZALIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Koszalin: USŁUGA WYKONANIA ROBÓT GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY GMINY MIASTO KOSZALIN
Numer ogłoszenia: 238817 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488807, faks 094 3488765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA ROBÓT GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY GMINY MIASTO KOSZALIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 9 działką ewidencyjną nr 1/3 o powierzchni 0,7049 ha, KW Nr 69904, stanowiącej własność Gminy Miasta Koszalin, w administracji Prezydenta Miasta Koszalina, która zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej w Koszalinie znajduje się w terenie oznaczonym symbolem 11 U o przeznaczeniu podstawowym pod zabudowę usługową. W wyniku podziału geodezyjnego powstaną 2 nowe działki. Zadanie nr 2 Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działką ewidencyjną nr 218 z działkami sąsiednimi. Zadanie nr 3 1. Dokonanie połączenia nieruchomości oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działkami ewidencyjnymi nr nr: 190, 191/1, 191/2, 192/2, 213 i 212/3 położonych w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej i ul. Konstytucji 3 Maja. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne o określonym przeznaczeniu podstawowym, oznaczone na rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina (w załączeniu) symbolami: G 12 MS, z przeznaczeniem na zabudowę śródmiejską mieszkalno-usługową - nowo projektowana działka nr 1, zgodnie z załącznikiem graficznym KDZ 05 - istniejąca ulica klasy zbiorczej - ul. Połczyńska, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Połczyńskiej - nowo projektowana działka nr 2, zgodnie z załącznikiem graficznym H 3 MW,U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami - nowo projektowana działka nr 3, zgodnie z załącznikiem graficznym. W wyniku połączeń i podziału powstaną 4 nowe działki ewidencyjne. Zadanie nr 4 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 29/2 w obrębie ewidencyjnym nr 22 o powierzchni 0,2002 ha, położonej przy ul. Łużyckiej 10, wpisanej do księgi wieczystej nr 26741, zgodnie koncepcją zagospodarowania terenu położonego przy ulicy Łużyckiej 10-12. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu - A poprawienie warunków zagospodarowania działki zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ulicy Łużyckiej 12 , działka nr 29/1; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału -2: przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu B - Projektowana zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna. Zadanie nr 5 Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 23 działkami: a) nr 59/3 o powierzchni 0,1215 ha, b) nr 59/1 o powierzchni 0,0525 ha..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: posiada uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: a) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2009 - usługi na roboty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości pokój 230 w terminie do dnia 17 grudnia 2009 r. do godziny 12.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 9 działką ewidencyjną nr 1/3 o powierzchni 0,7049 ha, KW Nr 69904, stanowiącej własność Gminy Miasta Koszalin, w administracji Prezydenta Miasta Koszalina, która zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Strefy Zorganizowanej Działalności Inwestycyjnej w Koszalinie znajduje się w terenie oznaczonym symbolem 11 U o przeznaczeniu podstawowym pod zabudowę usługową. W wyniku podziału geodezyjnego powstaną 2 nowe działk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działką ewidencyjną nr 218 z działkami sąsiednimi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 1. Dokonanie połączenia nieruchomości oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21 działkami ewidencyjnymi nr nr: 190, 191/1, 191/2, 192/2, 213 i 212/3 położonych w Koszalinie przy ul. Połczyńskiej i ul. Konstytucji 3 Maja. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne o określonym przeznaczeniu podstawowym, oznaczone na rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina (w załączeniu) symbolami: G 12 MS, z przeznaczeniem na zabudowę śródmiejską mieszkalno-usługową - nowo projektowana działka nr 1, zgodnie z załącznikiem graficznym KDZ 05 - istniejąca ulica klasy zbiorczej - ul. Połczyńska, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Połczyńskiej - nowo projektowana działka nr 2, zgodnie z załącznikiem graficznym H 3 MW,U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami - nowo projektowana działka nr 3, zgodnie z załącznikiem graficznym. W wyniku połączeń i podziału powstaną 4 nowe działki ewidencyjne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej działką ewidencyjną nr 29/2 w obrębie ewidencyjnym nr 22 o powierzchni 0,2002 ha, położonej przy ul. Łużyckiej 10, wpisanej do księgi wieczystej nr 26741, zgodnie koncepcją zagospodarowania terenu położonego przy ulicy Łużyckiej 10-12. Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1, przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu - A poprawienie warunków zagospodarowania działki zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ulicy Łużyckiej 12 , działka nr 29/1; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału -2: przeznaczenie zgodnie z koncepcją podziału terenu B - Projektowana zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych dla nieruchomości gruntowych położonych w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 23 działkami: a) nr 59/3 o powierzchni 0,1215 ha, b) nr 59/1 o powierzchni 0,0525 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.