eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie 2.
Numer ogłoszenia: 238804 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134459 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a)przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b)dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych); c)załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym-motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; d)zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów i opisanych w dyspozycji; e)holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) na parkingu wskazanym przez Zamawiającego - który zostanie wybrany w drodze odrębnego postępowania - wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego;f)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; g)Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług będzie zawarta w Umowie; h)w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; i)w trakcie świadczenia usługi przewozu, Wykonawca zobowiązany jest używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie jako (transport); j)w trakcie świadczenia usługi przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane pojazdy lub ich części, oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; k)wykonywanie dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu-części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; l)prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 05-go każdego miesiąca wykazu holowanych w okresie minionego miesiąca pojazdów. Wykaz będzie podstawą do wystawienia (1 raz w miesiącu) faktury VAT za usługę holowania-załadunku-rozładunku w ramach umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania. 2.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 3.Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Szczegóły dotyczące płatności zawiera projekt Umowy (zał. nr 5 do SIWZ), dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl. 4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom tj.: Zamawiający nie dopuszcza powierzenia Podwykonawcy obowiązków związanych z holowaniem (przewozem) pojazdu samochodowego, motocyklowego oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia 6.Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części - Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji:Część 1:nadzór kompetencyjny:KPP Strzelce Kraj.Gminy: Strzelce Kraj., Zwierzyń, Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew;Część 2: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk;Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrzań.Gminy : Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo;Część 4: nadzór kompetencyjny: KP Gubin.Gmina: Gubin;Część 5: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice.Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka;Część 6: nadzór kompetencyjny: KP Rzepin.Gminy: Rzepin, Ośno Lubuskie;Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa.Gminy: Wschowa, Szlichtyngowa;Część 8: nadzór kompetencyjny: KP Sława.Gmina: Sława;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO POMOC SZKWAREK WOJCIECH PAWEŁ, UL.RÓŻANA 1A, 69-200 SULĘCIN, kraj/woj. lubuskie.
  • AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR, UL. 1 MAJA 32, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23921,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23921,52

  • Oferta z najniższą ceną: 23921,52 / Oferta z najwyższą ceną: 23921,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice.Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR, UL. 1 MAJA 32, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.
  • POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING, UL. TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22402,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22402,65

  • Oferta z najniższą ceną: 22402,65 / Oferta z najwyższą ceną: 22402,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KP Rzepin.Gminy: Rzepin, Ośno Lubuskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO POMC SZKWAREK PIOTR, UL. 1 MAJA 32, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.
  • POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING, UL TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7250,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7250,62

  • Oferta z najniższą ceną: 7250,62 / Oferta z najwyższą ceną: 7250,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.