Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Świętochłowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego
na poziomie podstawowym
dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS
Numer ogłoszenia: 238738 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników, uczestniczek projektu KOMPAS Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, realizowanego w ramach środków pozyskanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej realizowanego przez Zamawiającego. 2 W kursie przewiduje się udział 14 uczestników, uczestniczek projektu Kompas . W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanej w niniejszym ustępie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs. 3 Kurs będzie zorganizowany w pomieszczeniach siedziby Zamawiającego. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : przeprowadzenie kursu w trzech grupach : dwie grupy pięcioosobowe, jedna grupa czteroosobowa, w formie zajęć praktycznych przy stanowiskach komputerowych (jedno stanowisko na jednego uczestnika, uczestniczkę), połączonych z wykładami. Łączna ilość godzin kursu dla trzech grup wyniesie 180 godzin zegarowych, to jest po 60 godzin zegarowych dla każde z grup, przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 08:00 do 14:00 ; przez dziesięć dni po 4,5 godziny zegarowej na jeden dzień, oraz przez trzy dni po 5 godzin zegarowych na jeden dzień, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w terminie do trzech dni po podpisaniu umowy, program kursu powinien obejmować : budowę i użytkowanie komputera, pracę w systemie operacyjnym MS Windows, przetwarzanie tekstu MS Word, arkusze kalkulacyjne MS Excel, usługi w sieciach informatycznych ( Internet). 5. W trakcie każdego dnia zajęć zapewnienie 15 minutowej przerwy kawowej z usługą cateringu, rozumianą, jako podanie uczestnikom, uczestniczkom kursu: gorących napojów typu : kawa, herbata, mleko do kawy i cukier ( minimum po 0,25 l , osobę , dzień), wody mineralnej ( minimum 0,5 l. , osobę, dzień), ciastek kruchych ( min. 60 g , osobę ,dzień). Zapewnienie prowadzenia zajęć przez osobę posiadającą wykształcenie kierunkowe informatyczne (średnie lub wyższe) oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń podobnego rodzaju. Po zakończonym kursie przeprowadzenie egzaminu z nabytych zgodnie z programem kursu umiejętności uczestników, uczestniczek, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego odpowiadającego obowiązkowemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom, uczestniczkom wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. 6 Wykonawca zapewnia : zaplecze techniczne niezbędne do przeprowadzenia kursu. 7 Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników, uczestniczek kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. 8 Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia, w tym w szczególności : program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający : listę obecności, ( w tym konieczność pisemnego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności na zajęciach uczestników, uczestniczek kursu w terminie do 2 dni od daty nieobecności ), wymiar godzin edukacyjnych, tematy zajęć, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń, imienną listę osób, które ukończyły kurs wraz z dołączoną opinią dla każdego uczestnika odnośnie nabytych umiejętności i kwalifikacji. 9 Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany każdemu uczestnikowi, uczestniczce, która ukończyła kurs z wynikiem pozytywnym do wystawienia stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu,, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz. 216), wraz z informacją o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10 Wykonawca przeprowadzi z uczestnikami, uczestniczkami ankietę służącą ocenie kursu a także sporządzi sprawozdanie końcowe z realizacji kursu i przekaże go Zamawiającemu w terminie do jednego miesiąca od daty zakończenia kursu - w formie papierowej i elektronicznej. 11 Wykonawca zapewnia oznakowanie całej dokumentacji oraz materiałów przekazywanych uczestnikom, uczestniczkom, związanych z realizacją kursu logotypami Unii Europejskiej (otrzymanymi od Zamawiającego - w postaci plakatów oraz logotypów w wersji elektronicznej w celu umieszczania na dokumentacji). 12 Wykonawca zapewni archiwizowanie całości dokumentacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2020 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz przedłożą dokument- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych ( zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz wykaz co najmniej dwóch wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia ( szkolenie dla co najmniej 14 osób) z podaniem ich wartości, miejscem i terminem wykonania, oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanej w niniejszym ustępie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego
Świętochłowice, ul. Katowicka 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Świętochłowice, ul. Katowicka 35 pokój 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 100 % środków z realizacji projektu pod nazwą KOMPAS - Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych
- "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





