eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceOrganizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Świętochłowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS
Numer ogłoszenia: 238738 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie podstawowym dla uczestników, uczestniczek projektu KOMPAS Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, realizowanego w ramach środków pozyskanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej realizowanego przez Zamawiającego. 2 W kursie przewiduje się udział 14 uczestników, uczestniczek projektu Kompas . W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanej w niniejszym ustępie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs. 3 Kurs będzie zorganizowany w pomieszczeniach siedziby Zamawiającego. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : przeprowadzenie kursu w trzech grupach : dwie grupy pięcioosobowe, jedna grupa czteroosobowa, w formie zajęć praktycznych przy stanowiskach komputerowych (jedno stanowisko na jednego uczestnika, uczestniczkę), połączonych z wykładami. Łączna ilość godzin kursu dla trzech grup wyniesie 180 godzin zegarowych, to jest po 60 godzin zegarowych dla każde z grup, przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 08:00 do 14:00 ; przez dziesięć dni po 4,5 godziny zegarowej na jeden dzień, oraz przez trzy dni po 5 godzin zegarowych na jeden dzień, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w terminie do trzech dni po podpisaniu umowy, program kursu powinien obejmować : budowę i użytkowanie komputera, pracę w systemie operacyjnym MS Windows, przetwarzanie tekstu MS Word, arkusze kalkulacyjne MS Excel, usługi w sieciach informatycznych ( Internet). 5. W trakcie każdego dnia zajęć zapewnienie 15 minutowej przerwy kawowej z usługą cateringu, rozumianą, jako podanie uczestnikom, uczestniczkom kursu: gorących napojów typu : kawa, herbata, mleko do kawy i cukier ( minimum po 0,25 l , osobę , dzień), wody mineralnej ( minimum 0,5 l. , osobę, dzień), ciastek kruchych ( min. 60 g , osobę ,dzień). Zapewnienie prowadzenia zajęć przez osobę posiadającą wykształcenie kierunkowe informatyczne (średnie lub wyższe) oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń podobnego rodzaju. Po zakończonym kursie przeprowadzenie egzaminu z nabytych zgodnie z programem kursu umiejętności uczestników, uczestniczek, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego odpowiadającego obowiązkowemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom, uczestniczkom wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. 6 Wykonawca zapewnia : zaplecze techniczne niezbędne do przeprowadzenia kursu. 7 Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników, uczestniczek kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. 8 Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia, w tym w szczególności : program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający : listę obecności, ( w tym konieczność pisemnego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności na zajęciach uczestników, uczestniczek kursu w terminie do 2 dni od daty nieobecności ), wymiar godzin edukacyjnych, tematy zajęć, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń, imienną listę osób, które ukończyły kurs wraz z dołączoną opinią dla każdego uczestnika odnośnie nabytych umiejętności i kwalifikacji. 9 Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany każdemu uczestnikowi, uczestniczce, która ukończyła kurs z wynikiem pozytywnym do wystawienia stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu,, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31, poz. 216), wraz z informacją o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10 Wykonawca przeprowadzi z uczestnikami, uczestniczkami ankietę służącą ocenie kursu a także sporządzi sprawozdanie końcowe z realizacji kursu i przekaże go Zamawiającemu w terminie do jednego miesiąca od daty zakończenia kursu - w formie papierowej i elektronicznej. 11 Wykonawca zapewnia oznakowanie całej dokumentacji oraz materiałów przekazywanych uczestnikom, uczestniczkom, związanych z realizacją kursu logotypami Unii Europejskiej (otrzymanymi od Zamawiającego - w postaci plakatów oraz logotypów w wersji elektronicznej w celu umieszczania na dokumentacji). 12 Wykonawca zapewni archiwizowanie całości dokumentacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2020 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz przedłożą dokument- wpis do rejestru instytucji szkoleniowych ( zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz wykaz co najmniej dwóch wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia ( szkolenie dla co najmniej 14 osób) z podaniem ich wartości, miejscem i terminem wykonania, oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniajacych ten warunek Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanej w niniejszym ustępie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego Świętochłowice, ul. Katowicka 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Świętochłowice, ul. Katowicka 35 pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 100 % środków z realizacji projektu pod nazwą KOMPAS - Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.