eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinwykonanie wymiany wentylacji w hali sportowo-widowiskowej przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23870

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie wymiany wentylacji w hali sportowo-widowiskowej przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: MOSiR "Bystrzyca", do kontaktów: Barbara Rybkowska, Zbigniew Sikora tel. 081 53 50 850, 081 53 50 851, ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5280102, 5280148, fax 081 5280104, e-mail: b.rybkowska@mosir.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): osrodek@mosir.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.mosir.lublin.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wymiany wentylacji w hali sportowo-widowiskowej przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Hala sportowo-widowiskowa przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wymiany wentylacji w hali sportowo-widowiskowej przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Atesty i certyfikaty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowa wymiana wentylacji w hali sportowo-widowiskowej przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagane warunki udziłau w postępowaniu w postępowaniu dla wykonawców: na wykonanie całości robót udzielą gwarancji minimum 36 m-cy od daty odbioru końcowego robót, posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 1 100 000,00 złotych, zrealizowali w latach 2003-2007 min. 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 1 000 000,00 zł każda, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową min 500 000,00 zł, dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena oferty - 90 % punktacji ogółem, 2. Okres gwarancji - 10 % punktacji ogółem Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5. Dokumenty stwierdzające, że kadra inżynieryjno - techniczna o której mowa w pkt.2.4 SIWZ oraz inne osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania tego zamówienia oraz wykaz osób i innych podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.6. Zaświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydane przez OIIB w stosunku do osób wymienionych w pkt. 2.4 SIWZ. 3.7. Wykaz wykonanych w latach 2003-2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3.8. Polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy w polisie termin związania jest krótszy niż czas realizacji inwestycji, wykonawca jest również zobowiązany do złożenia oświadczenia o jej przedłużeniu na czas wymagany. 3.9. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty oraz zapoznaniu się z dokumentacją projektową. (Zał. Nr 12 do SIWZ). 3.10. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy (Zał. Nr 11 do SIWZ) i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 10 do SIWZ). 3.11. Kosztorysy ofertowe. 3.12. Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem tych części oraz wykazem podwykonawców, w przypadku gdy Wykonawca zamierza posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu zamówienia. 3.13. Dowód wniesienia wadium. 3.14. W przypadku zmiany typu materiałów innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej na równoważne, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane dokumentacją projektową parametry techniczne w postaci : atestów, certyfikatów, norm, aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 3.15. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.16. Dokumenty i oświadczenia wynikające z treści pkt. 2.5 SIWZ w przypadku wspólnego składania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty - 90% 90 2. Okres gwarancji - 10% 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy specyfikacja może zostać przekazana za opłatą w wysokości 250 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.