Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Głogów: Dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 238696 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, faks 076 8358088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zboża,ziemniaki,warzywa owoce i orzechy CPV 03200000-3 - Ziemniaki jadalne. Całość zamówienia 53 000 kg /na rok, CPV 03212100-1 Jabłka krajowe . Całość zamówienia 8000 kg/rok,CPV 03222321-9 Pietruszka korzeń. Całość zamówienia 3000 kg/rok , CPV 03221110-0 Burak czerwony. Całość zamówienia 5500 kg/rok , CPV 03221111-7 Marchew. Całość zamówienia 9500 kg/rok , CPV 03221112-4 Cebula. Całość zamówienia 6000 kg/rok , CPV 03221113-1 Kapusta biała w główkach. Całość zamówienia 8000 kg/rok , CPV 03221410-3 Pomidor. Całość zamówienia 2000 kg/rok , CPV 03221240-0 Fasola jaś . Całość zamówienia 2000 kg/rok , CPV 03221210-1 Kapusta czerwona w główkach . Całość zamówienia 3000 kg/rok , CPV 03221410-3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wszyscy wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (z dnia 29 styczeń 2004). Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów będących załącznikami do oferty .Spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) -Oświadczenie (załącznik nr. 2 do SIWZ) o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 (Prawo zamówień publicznych) -Podpisany i parafowany wzór umowy (załącznik nr.3 do SIWZ) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje jego wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/18429.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Głogowie
ul.Lipowa 21
67-200 Głogów
tel 076 834 29 01 faks 076 835 80 88.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów Sekretariat do dnia 05.11.2008 godz.10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2008.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Zagospodarowanie terenów : Skweru u zbiegu ulic Kołłątaja i Polskiej oraz Placu zabaw w parku przy ul. Daszyńskiego w Głogowie."
- "Zagospodarowanie kwartału w rejonie ulic: Matejki , Wojska Polskiego, Sikorskiego i Alei Wolności w Głogowie"
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





