Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Przygodzice: Usługa edukacyjna
Numer ogłoszenia: 238679 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych klas I-III. Usługi będą realizowane w szkołach podstawowych na terenie Gminy Przygodzice. Zajęcia będą prowadzone w wymiarze czasowym zgodnym z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Termin wykonania poszczególnych zajęć będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez Wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Część zamówienia nr 1 - Szkoła Podstawowa w Chynowej Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 2 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 60 h (XI-XII 2012 r. - 20 godz.; I- VI 2013 r. - 40 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 3 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci. Część zamówienia nr 4 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 5 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 6 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci. Część zamówienia nr 7 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 8 - Szkoła Podstawowa w Chynowej Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 9 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 10 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 11 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 12 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 13 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci. Część zamówienia nr 14 - Szkoła Podstawowa w Chynowej Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 11 dzieci. Część zamówienia nr 15 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci. Część zamówienia nr 16 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci. Część zamówienia nr 17 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci. Część zamówienia nr 18 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci. Część zamówienia nr 19 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 11 dzieci. Część zamówienia nr 20 - Szkoła Podstawowa w Chynowej Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 21 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 22 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 23 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 24 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 25 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci. Część zamówienia nr 26 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 27 - Szkoła Podstawowa w Chynowej Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 28 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 29 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 30 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 31 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 32 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 33 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci. Część zamówienia nr 34 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach Rodzaj zajęć: Zajęcia z arteterapii Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 5 dzieci. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od na terenie szkoły, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych. 2. Zajęcia mają być prowadzone według zatwierdzonego programu autorskiego. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawić program autorski. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz rozwijać ich umiejętności w zakresie standardów kształcenia spójnych z określonymi w zamówieniu zajęciami. 3. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zajęcia wg otrzymanego od Zamawiającego harmonogramu. Harmonogramy będą dostarczane każdorazowo w wypadku zmiany planu zajęć szkoły. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramach. 4. Wykonawca jest zobowiązany dokumentować prowadzone zajęcia w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów sukcesu i przedstawiania informacji dotyczącej ww. przynajmniej raz w semestrze. 7. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania: a) wykazy przeprowadzonych godzin do listy płac*, b) sprawozdania z realizacji wykonywanego zadania - raz na kwartał, c) kwartalne harmonogramy form wsparcia - raz kwartał. Ww. będą sporządzane na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. *dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Udokumentowanie posiadanie stopnia awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. 2. Udokumentowane posiadanie wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym i oraz szczegółowe kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400), odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) udokumentowane dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą wykształcenie i szczegółowe kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia wykazane w pkt 2 ppkt b, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania, legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganego wykształcenia i szczegółowych kwalifikacji oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 2. Dokument potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia oraz szczegółowych kwalifikacji określonych w rozporządzeniu wymienionym w rozdziale 15 pkt 2 ppkt b, odpowiednich dla poszczególnych części zamówienia. 3. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru, 2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a) Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu. b) Jeżeli zmianie ulegną wytyczne lub dokumenty odnoszące się do realizacji projektu. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w jego interesie lub nie zgromadził odpowiedniej liczby uczestników chętnych do rozpoczęcia zajęć lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nieosiągnięcie założonych rezultatów Projektu. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do liczby godzin zrealizowanych przez Wykonawcę do obliczenia którego zostanie przyjęta cena jednostkowa brutto za 1 h. d) Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu. e) zmiany osoby prowadzącej zajęcia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w § 2 niniejszej umowy. f) zmiana harmonogramu zajęć
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 10,00zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Nowoczesna szkoła, szkoła wspierająca Nr POKL.09.01.02-30-031/12 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są : - w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : mgr Barbara Duczmal - Dyrektor Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 135.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





