eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych oraz baterii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Przemyśl: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych oraz baterii.
Numer ogłoszenia: 238656 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów medycznych oraz baterii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 - pipety- 14 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.2 - szklane naczynia laboratoryjne- 26 pozycji asortymentowe w różnych ilościach; Zad.3 - szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery-15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.4 - kapilary heparynizowane, zatyczki, kuwety - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.5 - probówki, pojemniki na igły - 3 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.6 - probówki, końcówki do pipet - 15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.7 - urządzenia ogólnolaboratoryjne - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.8 - kasetki histopatologiczne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. Zad.9 - zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2200 szt.; Zad.10 - pojemniki histopatologiczne - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad.11 - parafina - 2 pozycje asortymentowe w ilości po 200 kg; Zad.12 - torebki, bibuły - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.13 - żyletki mikrotomowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 800 szt.; Zad.14 - nakłuwacze - 1 pozycja asortymentowa w ilości 70 000 szt.; Zad.15 - baterie - 10 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.16 - pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.17- miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 180 szt.; Zad.18 - probówki testowe -1 pozycja asortymentowa w ilości 4 op.; Zad.19 - elektrody do diatermii - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.20 - probówki - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.14.00.00-3, 31.44.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - załącznik nr 2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a)Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 3.Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 4.W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 6.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 (§ 10 projektu umowy) w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -Dział Zamówień Publicznych - bud. D - pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego -Biuro Podawcze - bud. D - pok. 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pipety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipety- 14 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szklane naczynia laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szklane naczynia laboratoryjne- 26 pozycji asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkiełka podstawowe i nakrywkowe, kamery-15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kapilary heparynizowane, zatyczki, kuwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapilary heparynizowane, zatyczki, kuwety - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: probówki, pojemniki na igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, pojemniki na igły - 3 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: probówki, końcówki do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, końcówki do pipet - 15 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: urządzenia ogólnolaboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia ogólnolaboratoryjne - 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kasetki histopatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kasetki histopatologiczne - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zestaw transportowy z podłożem Amies.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw transportowy z podłożem Amies - 1 pozycja asortymentowa w ilości 2200 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pojemniki histopatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki histopatologiczne - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: parafina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parafina - 2 pozycje asortymentowe w ilości po 200 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: torebki, bibuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: torebki, bibuły - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: żyletki mikrotomowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żyletki mikrotomowe - 1 pozycja asortymentowa w ilości 800 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: nakłuwacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nakłuwacze - 1 pozycja asortymentowa w ilości 70 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: baterie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baterie - 10 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pokrowce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pokrowce - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: miska plastikowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miska plastikowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 180 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: probówki testowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki testowe -1 pozycja asortymentowa w ilości 4 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: elektrody do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody do diatermii - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: probówki - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki - 4 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.