Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Gorzów Wielkopolski: Roboty budowlane rozbiórkowe budek strażnika, pawilonów kontroli, zadaszenia stanowisk kontroli-wiat na drogowym przejściu granicznym w Przewozie
Numer ogłoszenia: 238617 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax. 095 7224188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane rozbiórkowe budek strażnika, pawilonów kontroli, zadaszenia stanowisk kontroli-wiat na drogowym przejściu granicznym w Przewozie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozebraniu obiektów drogowego przejścia granicznego w Przewozie - budki strażnika nr 1 i 2, pawilonu kontroli ruchu pieszych nr 1 i 2, zadaszenia stanowisk kontroli ruchu pieszych-wiaty, pawilonu kontroli pojazdów, zadaszenie stanowisk kontroli pojazdów-wiaty. Prowadzenie prac odbywać się będzie etapami przy częściowym zamknięciu pasa drogowego zgodnie z projektem zmiany organizacji ruchu stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca na swój koszt wprowadzi zmianę organizacji ruchu na czas wykonywania prac rozbiórkowych zgodnie z projektem organizacji ruchu. W szczególności należy wykonać: 1. prace przygotowawcze (zabezpieczenie terenu, oznakowanie, ogrodzenie terenu) oraz odłączenie wszystkich mediów, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu; 2. rozbiórkę urządzeń i sieci instalacyjnych; 3. rozbiórkę i demontaż elementów okien, drzwi, konstrukcji stropodachu, ścian, elementów konstrukcyjnych terenu, 4. rozbiórkę konstrukcji wiat (elementy dachu, obróbek blacharskich, pokrycia poliwęglanowego); 5. rozbiórkę konstrukcji nośnej wiat (stężenia, słupy); 6. rozbiórkę elementów żelbetowych, 7. prace porządkowe (naprawę ewentualnych zniszczeń i uszkodzeń, zebranie i wywiezienie wszystkich porozbiórkowych elementów, skucie elementów konstrukcji -stopy, nadlewki itp., skucie posadzki i demontaż ścian fundamentowych, uzupełnienie chodników kostką betonową w miejscu skucia wystających fundamentów, uzupełnienie polbruku, likwidacja ogrodzeń, tablic ostrzegawczych i zabezpieczeń). Szczegółowy opis i kolejność wykonywania powyższych prac przedstawiony jest w projektach rozbiórki, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 8.000 zł, złożone w jednej z form opisanych w art. 45 ustawy, przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności budowlanej-konstrukcyjnej oraz załączone dokumenty potwierdzające posiadanie ww uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) Formularz oferty (załącznik nr 1); 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ustawy PZP ( załącznik nr 2); 3) Dowód wpłaty wadium; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 7) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (załącznik nr 3) 8) Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót z kopią uprawnień i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; 9) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (załącznik nr 4) 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 1110, za odpłatnością - 100,00 zł osobiście lub za pobraniem, po wcześniejszym złożeniu wniosku faksem (095 7115-367)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp. pokój nr 1112..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami (...)
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz budowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja tarasów wejściowych do lokali mieszkalnych I pietra w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Lipowej 20-21-22 w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa"(powtórzenie)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Iwaszkiewicza 27 w Wejherowie
- Remont rampy budynku pompowni głównej oraz budynku magazynowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Przebudowa i remont budynku Przedszkola nr 57 przy ul. Chorzowskiej 55 we Wrocławiu
- Wykonanie remontu budynku przy ulicy Mickiewicza 32 w Pelplinie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.