Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Lubań: BUDOWA ULICY WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA W LUBANIU - I ETAP
Numer ogłoszenia: 238591 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, fax. 075 6464405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA W LUBANIU - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA DROGI - ULICY WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA W LUBANIU - I ETAP NA ODCINKU OD UL.KRÓLOWEJ JADWIGI DO SKRZYŻOWANIA Z UL.BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO ORAZ ŁĄCZNIKÓW ULICY Z ULICAMI WŁADYSŁAWA HERMANA I ESPERANTYSTÓW O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 612,28 MB 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót rozbiórkowych elementów pasa drogi oraz odwodnienia z wywozem gruzu z rozbiórek, b) robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod drogę, zjazdy, chodniki i parkingi z wywozem urobku, c) przykanałów z rur PVC i studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi, d) studni rewizyjnej na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, e) regulacji urządzeń obcych w pasie drogowym do poziomu przyszłych nawierzchni, f) montaż rury osłonowej na sieci wodociągowej, g) montaż rur osłonowych pod drogą i zjazdami pod linie zasilające oświetlenie drogowe, h) profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. i) obramowania krawężnikami na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży, a także ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na ławie betonowej, dolnych warstw podbudowy pod jezdnię, zjazdy i parkingi z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, j) górnych warstw podbudowy pod jezdnię, zajazdy, parkingi i chodniki z kruszywa kamiennego (mieszanek kamiennych), k) dwuwarstwowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, l) nawierzchni chodników, zjazdów i parkingów z betonowej kostki brukowej, m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu drogowego. 3. Dane podstawowe: Kategoria drogi (ulicy) - droga gmiona klasy D. Prędkość projektowa - 30 km h. Szerokość jezdni - 6,00 mb. Szerokość chodników: - bezpośrednio przy jezdni - 2,00 mb; - odsunięte od jezdni - 1,50 mb. Wymiary stanowisk postojowych 4,50 (5,00) x 2,50, a dla osób niepełnosprawnych 4,50(5,00) x 3,60 Odwodnienie powierzchniowe do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Zestawienie projektowanych powierzchni: a) Długość odcinków 612,28 mb b) Powierzchnia jezdni drogi i łączników 3601,00 m2 c) Powierzchnia ciągów komunikacyjnych dla pieszych 1249,30m2 d) Powierzchnia miejsc postojowych (parkingów) 686,60 m2 e) Powierzchnia zjazdów na drogi boczne 135,50m2 f) ilość dodatkowych wpustów ulicznych i ich przykanałów 29szt 115,7mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Udzielą gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające: a)wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie, obejmujący wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, których przedmiotem było wykonanie robót drogowych związanych z budową ulic. b) Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (legitymującej się minimum 3-letnim doświadczeniem w wykonawstwie) lub instalacyjno-inżynieryjnej (legitymującej się minimum 3-letnim doświadczeniem w wykonawstwie) która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, zdobytych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 4) Wykonawca dla potwierdzenia warunku udzielenia gwarancji na minimum 36 miesiecy poda okres obowiazywania gwarancji w ofercie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-luban.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań
Plac Lompy 1 59-800 Lubań pokój Nr 10-11 (II pietro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Wydział Techniczno Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań pokój Nr 10-11 (II pietro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby PODR w Lubaniu w tym Oddziału w Starym Polu
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenie komunikacyjne; -ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego; -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Zakup wraz z dostawą mięsa i przetworów mięsnych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2026 ROKU
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





