Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Lubań: DOSTAWA ELEMENTÓW BETONOWYCH GROBOWCÓW
Numer ogłoszenia: 23858 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, fax 075 7224633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego (z ograniczoną odpowiedzialnością).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEMENTÓW BETONOWYCH GROBOWCÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę elementów grobowców betonowych zbrojonych podwójnych: b. Zamówienie obejmuje ilość dostarczonych elementów betonowych grobowców w ilości 150 kpl grobowców podwójnych c. Elementy grobowców winy być wykonane z betonu B-20 i zbrojone stalą żebrowaną Ø 6 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: - kryterium cena loco Zamawiający 1 grobowiec waga 100 % Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad: - kryterium cena loco zamawiający
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Aby potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać: - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 1 ) 3. Akceptowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Lwówecka 8 59 - 800 Lubań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Lwówecka 8 59 - 800 Lubań pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Dostawa 4 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu minibus na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
- Zakup wraz z dostawą mrożonek dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu w zakresie wyposażenia pracowni elektryczno-elektronicznej (...) - pomoce dydaktyczne.
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych dla Gdańskich Nieruchomości w latach 2026-2027.
więcej: Drut i kabel izolowany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





