eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagrodno 52 › Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Zagrodno 52: Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 238585 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagrodno , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 1 sztuki mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Kod CPV: 34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Silnik z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany o mocy minimum 100 KM. Rozstaw osi min 3395mm (przedłużona część bagażowa). II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 1. Nadwozie: Drzwi - odsuwane drzwi załadunkowe z prawej strony, częściowo oszklone, - tylne drzwi dwuskrzydłowe oszklone, - centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, zabezpieczeniem, uruchamiany od wewnątrz, Lusterka boczne - z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia, - elektrycznie regulowane, podgrzewane Szyby - przyciemnione o wysokiej zdolności filtrowania - przednie elektrycznie sterowane - podgrzewana tylna szyba, Lakier - kolor - metalizowany, beżowy 2. Wyposażenie : Wykładziny - wyłożenie ścian wewnątrz samochodu i podsufitki, - gumowa wykładzina na całej podłodze z osłoną krawędzi bocznych, Fotele przednie - wszystkie fotele z zagłówkami, obicie tekstylne, z materiału odpornego na rozdarcie i łatwego w utrzymaniu czystości, - fotel kierowcy z regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia. Fotele drugiego rzędu: - kanapa 3-miejscowa Fotele trzeciego rzędu: - 2 fotele stałe i 1 fotel łatwo demontowalny - w przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim możliwość demontażu fotela środkowego i w miejsce fotela na specjalnie przykręconych do podłogi szynach możliwość mocowania wózka z osobą niepełnosprawną. Wózek mocowany do szyn pasami mocowanymi z przodu i tyłu wózka. Dla osoby niepełnosprawnej zapewnione biodrowe pasy bezpieczeństwa. Ogrzewanie i wentylacja - klimatyzacja, - ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej ( drugi wymiennik ciepła niezależny umieszczony z tyłu) Układ kierowniczy - ze wspomaganiem - regulacja kierownicy na głębokości Układ hamulcowy - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS z EBV i wspomaganiem nagłego hamowania Zawieszenie - ze stabilizatorem osi przedniej oraz stabilizatorem osi tylnej. Obręcze kół - rozmiar minimum 16 cali - pełnowymiarowe koło zapasowe - komplet kół zimowych Sprzęt audio - radio CD + 4 głośniki Bezpieczeństwo: - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu - pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących - oświetlenie przedziału pasażerskiego. - światła przeciwmgielne Zabezpieczenie przed kradzieżą: - immobiliser - alarm z czujkami wewnętrznymi i bez dodatkowych pilotów, sterowanie umieszczone w kluczykach fabrycznych 3. Adaptacja przedziału pasażerskiego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich: Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego, Zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu pojazdu, Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem inwalidzi Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, Pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim Najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o dł. min. 2 185 mm z atestem TUV Pas biodrowy dla pasażera w wózku 4. Dodatkowe wymagania: - gwarancja minimum 24 miesięcy - pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2008. 5. wymiary przestrzeni ładunkowej: - dł. min 1000 mm - szer. min 1200mm - wys. min 1300mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł ( słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.000,00 zł 3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz techniczny wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie wykonawcy wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 7. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5,6,7 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,6,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.; 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 i w pkt. 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 8 i w pkt. 9 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo powinno być stwierdzone w formie pisemnej i złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielających pełnomocnictwa. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - dołączyć pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagrodno.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagrodnie Zagrodno 52 59-516 Zagrodno, pok. nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zagrodnie Zagrodno 52 59-516 Zagrodno, pok. nr 11, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu ze środków PFRON.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.