To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Kraków: Wyłonienie wykonawcy obsługi prawnej Wydziału Chemii i Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie prawa pracy w ramach projektu: pt. Wiedza i kompetencje z fizyki, chemii i informatyki na potrzeby gospodarki - WIKING
Numer ogłoszenia: 238561 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100215 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawcy obsługi prawnej Wydziału Chemii i Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie prawa pracy w ramach projektu: pt. Wiedza i kompetencje z fizyki, chemii i informatyki na potrzeby gospodarki - WIKING.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa prawna w wymiarze 40 godzin miesięcznie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, lata 2007-2013, Priorytet IV. Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Koczur KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Koczur KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT
- Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Sebastian Koczur, al. Beliny-Prażmowskiego 53/4, 31-514 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27202,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14493,60
Oferta z najniższą ceną: 14493,60 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Koczur KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Koczur KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT
- Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Sebastian Koczur, al. Beliny-Prażmowskiego 53/4, 31-514 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27202,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14493,60
Oferta z najniższą ceną: 14493,60 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i instalacja wyposażenia aparaturowego realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa, rozbudowa oraz dostosowanie ppoż. budynku E"
- Remont okładzin w przebieralniach oraz przedsionkach szatni, malowanie pomieszczeń , remont posadzki plaży basenowej w miejscach uszkodzeń w Zespole Krytych Pływalni AKF w Krakowie
- dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego/stacji roboczej z wyposażeniem dla WIEiT - DE-dzp.272-389/25
- zapewnienie sali konferencyjnej na potrzeby przepr. pisemnego egzaminu dla kandydatów na wizytatorów akredytacyjnych POZ zwanym dalej "wydarzeniem" w dniu 25 lipca 2025 r. w Krakowie (woj.małopolskie)
- dostawa sprzętu medycznego cz. III na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Weryfikacja prawidłowości udzielania zamówień publicznych związanych realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach FERS
- Obsługa zamówień publicznych realizowanych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych przez GIM do 31.12.2026r.
- Wykonywanie usług doradztwa prawnego na potrzeby Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Urzędu Gminy Kobierzyce oraz jednostek budżetowych gminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.