Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Pruszków: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE UKŁADU INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W BUDUNKU B SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 238425 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pruszkowie , ul. Kraszewskiego 22, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, fax. 0-22 759-96-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE UKŁADU INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W BUDUNKU B SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe i renowacyjne układu instalacji wentylacyjnej w budynku B Sądu Rejonowego w Pruszkowie. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia określa i precyzuje projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV przedmiot zamówienia obejmuje: roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2) spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, co ma potwierdzić to, że: a. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej trzy zamówienia (zgodne z profilem działania firmy) porównywalnej wielkości lub większe; b. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej trzy zamówienia w zakresie wentylacji lub klimatyzacji; c. posiadają uprawnienia branżowe do nadzoru i wykonawstwa tego typu robót; 4) wezmą udział w zorganizowanej przez Zamawiającego wizji lokalnej i spotkaniu z inspektorem nadzoru. Potwierdzeniem udziału jest podpis na liście obecności w pokoju nr 205..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, tj. dotyczącej: wykonawców będących osobami fizycznymi, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub komandytowo-akcyjnych lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wymagane jest złożenie przez wykonawcę: 3) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz. 4) Dokumentów potwierdzających, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonali, co najmniej trzy zamówienia zgodne z profilem działania firmy porównywalnej wielkości lub większe. 5) Dokumentów potwierdzających, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonali, co najmniej trzy zamówienia w zakresie wentylacji lub klimatyzacji. 6) Dokumentów potwierdzających, iż posiadają uprawnienia branżowe do nadzoru i wykonawstwa tego typu robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pruszkow.sr.gov.pl/bip/_przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pruszkowie
ul.Kraszewskiego 22
05-800 Pruszków
pokój 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 15:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Pruszkowie ul.Kraszewskiego 22 05-800 Pruszków pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Realizacja Budżetów Obywatelskich 2025 z podziałem na 4 części:
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.