Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Kielce: Remont kompleksowy budynku KP w Strawczynie - roboty uzupełniające. Postępowanie nr 97/ZZWR/2014
Numer ogłoszenia: 2383 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy budynku KP w Strawczynie - roboty uzupełniające. Postępowanie nr 97/ZZWR/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kompleksowy budynku KP w Strawczynie - roboty uzupełniające.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane IREX Ireneusz Zieja, ul. Zagnańska 27, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8199,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10085,36
Oferta z najniższą ceną: 10085,36 / Oferta z najwyższą ceną: 10085,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe; nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego; zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i było przewidziane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie jest udzielane, temu samemu Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe. W związku z powyższym zastosowano art. 67 ust.1 pkt 6: udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym przypadku zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w SIWZ postępowania nr 63/PN/2014
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja usługi badawczej
- Dostawa oprogramowania do wykonania analizy możliwości wykorzystania wysokoefektywnych systemów alternatywnych zaopatrzenia w energię i ciepło w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Malowanie pomieszczeń w 2 Biurach Powiatowych i Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR
- Dostawa oprogramowania do wykonywania obliczeń energetycznych budynków w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej 8 budynków instytucji edukacyjnych w Kielcach - ETAP 1
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego - terenowego z napędem 4x4 typu pickup w ramach realizacji projektu pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna (...)
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.