Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Katowice: Usługi w zakresie sprzętu p. poż dla KMP Bielsko Biała
Numer ogłoszenia: 238299 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax. 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzętu p. poż dla KMP Bielsko Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, naprawa, legalizacja i konserwacja sprzętu przeciwpożarowego i jego utylizacja (łącznie z gaśnicami samochodowymi) oraz konserwacja hydrantów będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (należy złożyć stosowne oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ) tj: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt. 3 rozdz. IX A SIWZ. 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 2 rozdz. IX A SIWZ . 2. Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do wykonywania przeglądów i napraw sprzętu gaśniczego oraz hydrantów 3 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Oferta wykonawcy , której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy PZP, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do wykonywania przeglądów i napraw sprzętu gaśniczego 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny , w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt. 1-3 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 rozdz. IX A SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt. 5 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej, ul. Kamińskiego 8 Zespół Finansów i Zaopatrzenia , 43-300 Bielsko-Biała..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej, ul. Kamińskiego 8 Zespół Finansów i Zaopatrzenia , sekretariat, 43-300 Bielsko-Biała..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





