eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Serock: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 238180 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211516 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pułtuska 16, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 22 782 71 39, faks 22 782 71 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zwanego dalej Projekt . Uczestnikami Projektu jest - w roku 2012 - 6 osób; w roku 2013 - 6 osób, w roku 2014 - 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu w latach 2012-2014 zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Serocku, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, g) zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 1 sztuka, flipchart - min. 1 sztuka, h) zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, i) zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek , wody, cukru, mleka i cytryny; zaś obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6 -godzinnymi j) sfinansowania działań edukacyjnych ( czesne, dojazdy do szkoły, wyprawka) dla uczestników projektu ( maks 3 osoby), skierowanych przez OPS w okresie trwania projektu tj. 2012 - 2014 r. k) zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć l) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu w okresie 2012-2014, m) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, n) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, o) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : 1. przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i warsztatów (ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć), 2. przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i warsztatów, 3. potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami; w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Training Centre Sp. zo.o. Al.Jerozolimskie 44, 00-950 Warszawa, Al.Jerozolimskie 44, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.