eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa elementów umundurowania V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Kraków: Dostawa elementów umundurowania V
Numer ogłoszenia: 238082 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?mmi=728

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich /Dz. U. Nr 112 poz. 713/ oraz zgodnych ze wzorami umundurowania przedstawionymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kurtka zimowa krótka - 55 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00 - Kurtki Część 2 - spodnie gabardynowe - 92 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Część 3 - mundur polowy (moro) - 4 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Część 4 - kalesony - 286 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9 Część 5 - podkoszulek zimowy - 264 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5 Część 6 - szalik zimowy - 140 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne - 3 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 8 - buty zimowe męskie - 90 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby objęte przedmiotem zamówienia w okresie min 12 miesięcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg. formuły : spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony Formularz Oferty, 2. Specyfikacja techniczno-cenowa, 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dział. gospod,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?mmi=728.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 p.315.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 p.315.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurtka zimowa krótka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - kurtka zimowa krótka - 55 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem,gramatura 155gr/m2, kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona: w 2 nakładane kieszenie wierzchnie dostępne z gó-ry i z boku, w tym jedna na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rę-kawy wykończone gumą /ściągacze/, szlufki na pas główny,pagony na rzepy lub guziki, klapę na blachę służbową, odpinany kołnierz futrzany, odpinaną pikowaną podpinkę. Termin dostawy: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: spodnie gabardynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - spodnie gabardynowe - 92 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas głów-ny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, zamek błyskawiczny, materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/mb, kolor - ciemny granat. Termin dostawy: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mundur polowy (moro).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - mundur polowy (moro) - 4 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał elano - bawełna w kolorze ciemny granat, 7 kieszeni zewnętrznych ( 4 z przodu, 2 na lewym rękawie, 1 na prawym rękawie) zapinane na guziki kryte plisą, pagony na ramionach zapinane na guziki, patka na blachę na lewej stronie nad kiesze-nią, bluza z napisem Straż Miejska Kraków wg wzoru. Spodnie - materiał elano - bawełna w kolorze ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszcza-ne w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z nogawek), , ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, roz-porek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą. Materiał: 65% poliester, 35% bawełna, gramatura 245g/m2 Termin dostaw: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kalesony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - kalesony - 286 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9 Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/mb, kolor jasnopopielaty / melanż/. Termin dostawy: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podkoszulek zimowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - podkoszulek zimowy - 264 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5 Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/mb kolor jasnopopielaty /melanż/. Termin dostawy: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.84.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szalik zimowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - szalik zimowy - 140 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm o składzie: 70% akryl, 30% weł-na. Termin dostaw: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: trzewiki specjalne całoroczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne - 3 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm w kolorze czarnym, wysokość min 18 cm, sznurowana na uchwyty obuwnicze(system szybkiego sznurowa- nia) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język miechowy i kołnierz wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Cholewka typu herbowego, w miejscu szycia rygli wzmocniona nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry naturalnej 0,9-1,1 mm. Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna. Podeszwa czarna, gumowa, trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu (Wibram), łączona z cholewką metodą klejenia, przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach. Termin dostaw: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: buty zimowe męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - buty zimowe męskie - 90 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m. Termin dostaw: do 28 listopada 2008 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.