Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Poznań: ZP WORD 6/rejestratory/2008
Numer ogłoszenia: 238079 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax. 061 8290187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD 6/rejestratory/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B. Kod CPV: 32330000- 5 Zadanie II: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy kamer i mikrofonów stanowiących uzupełnienie systemu monitoringu funkcjonującego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu. Kod CPV: 32330000- 5 ZADANIE I. a. dostawa i montaż 13 zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kategorii B w samochodach egzaminacyjnych marki Renault Clio III Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu, b. dostawa 1 zestawu rezerwowego urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kategorii B w samochodach egzaminacyjnych marki Renault Clio III Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu, c. dostawa i instalacja okablowania systemu rejestracji w 25 samochodach egzaminacyjnych marki Renault Clio III Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu, d. montaż 12 zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kategorii B w samochodach egzaminacyjnych marki Renault Clio III Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu, dostarczonych przez Zamawiającego, a zdemontowanych przez Zamawiającego z pojazdów dotychczas użytkowanych w WORD Poznań. Zamawiający zapewnia możliwość zapoznania się z urządzeniami, które będą po demontażu instalowane w nowych samochodach egzaminacyjnych w uzgodnieniu z Zamawiającym. W skład zestawu urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B stanowiącego wyposażenie pojazdu wchodzą: - mobilny rejestrator cyfrowy, - cztery kamery kolorowe, - mikrofon, - monitor LCD, - okablowanie, - urządzenie sterujące. Dostarczony system musi spełniać minimum wymagań, określonych na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. nr 217 poz.1834 z późn. zm.) oraz wszystkie cechy wyszczególnione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia - celem zapewnienia wysokiej jakości rejestrowanego obrazu i dźwięku. Wszystkie elementy systemu zamontowane są w sposób: a. nie ograniczający widoczności w istotnym stopniu, b. nie zagrażający bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe, c. nie utrudniający prowadzenia samochodu, d. nie naruszający stałych elementów konstrukcji pojazdu - z zachowaniem estetyki i parametrów technicznych, bez uszkodzenia wyposażenia pojazdu i jego zmian; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac ingerujących w konstrukcję samochodu, muszą one zostać wykonane w sposób nie naruszający warunków gwarancji, e. zapewniający łatwość demontażu i przeniesienia urządzeń do innego pojazdu. Wraz z ofertą Wykonawca składa prezentację na CD lub DVD przedstawiającą obraz z kamer zainstalowanych w pojeździe, zarejestrowany w ruchu drogowym w różnych warunkach oświetlenia, zgodnie z wymaganiami opisanymi w zał. nr 1 do siwz, oraz nagranie wideo prezentujące sposób montażu i estetykę wykonania systemu rejestracji w pojeździe egzaminacyjnym. Prezentacja możliwa jest do odczytu w programie Windows Media Player, PowerDVD lub innym dostarczonym przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. Urządzenia rejestrujące posiadają certyfikaty CE. ZADANIE II. Dostawa i montaż 2 kamer i 2 mikrofonów oraz dostawa 1 dodatkowej kamery i 3 dysków twardych IDE ATA 500 GB do rejestratora cyfrowego APER PDR M3016 - mające na celu rozbudowę funkcjonującego w WORD Poznań systemu monitoringu. Wymagania dotyczące 3 kamer: - kolorowe, wewnętrzne, w obudowie kulistej, - montowane w pomieszczeniu, do sufitu, - kąt widzenia: minimum 66 stopni, - liczba linii: minimum 530 TVL, - przetwornik 1/3 cale, - kompensacja światła wstecznego, - automatyczne wzmocnienie obrazu przy słabym oświetleniu, - cyfrowa redukcja szumów. Wymagania dotyczące 2 mikrofonów: - dobra czułość mikrofonu zapewniająca rejestrowanie dźwięku wysokiej jakości z odległości około 2 do 3 metrów, niewielkie rozmiary. Zainstalowany sprzęt musi zapewniać wysokiej jakości obraz i dźwięk, które będą nagrywane na rejestratorze cyfrowym APER PDR M3016 (16 wejść wideo BNC i 8 wejść audio RCA). Dla podłączenia kamer i mikrofonów w docelowej lokalizacji niezbędne będzie ułożenie kabla o długości około 30 m, z przejściem przez strop pomiędzy parterem a pierwszym piętrem. Kamery i mikrofony zainstalowane mają być w pomieszczeniu na parterze, rejestrator wymieniony na wstępie funkcjonuje w jednym z pomieszczeń na piętrze. Dostarczony sprzęt (dot. zadania I i zadania II) musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2008. Wykonawca w odniesieniu do zadania I i zadaniu II: 1) jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi sprzętu wymienionego, 2) sam dostarcza, montuje, i wdraża do eksploatacji sprzęt objęty zamówieniem, Wykonawca nie może powierzyć żadnej części zamówienia innemu podwykonawcy, 3) dostarcza instrukcję obsługi w języku polskim oraz załącza schemat blokowy połączeń i rozmieszczenia elementów systemu rejestracji, 4) dostarcza kartę gwarancyjną w języku polskim do każdego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia (zadanie I i II) objęty jest gwarancją Wykonawcy na niezawodne funkcjonowanie przez okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru technicznego, co zostaje stwierdzone w karcie gwarancyjnej obejmującej wszystkie dostarczone urządzenia. Wykonawca zapewnia podjęcie naprawy niesprawnego sprzętu (zadanie I i II) w czasie nie przekraczającym 24 godzin - z wyłączeniem niedziel i świąt - od chwili otrzymania zawiadomienia telefonicznego lub faksem - potwierdzonego pisemnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie -metodą warunku granicznego -spełnia, -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca składa: a/wykaz dokonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 5. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas usunięcia awarii - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. Wilczak 53, sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia studia filmowego ANS Gniezno
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Dostawa urządzeń technicznych i oprogramowania wraz z usługą montażu i uruchomienia na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych we Włodawie i Kraśniku
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





